۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۳۱۵۰۴۵
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات:

دولت به دنبال تحقق وعده های انتخاباتی خود است

خبرگزاری رسا ـ وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفت: دولت با توام توان به دنبال حل مشکلات مردم است، دولت یازدهم مصمم است وعده های انتخاباتی خود و حتی وعده های عملی نشده دولت های قبل را اجرا کند.
واعظي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات صبح امروز، در مراسم افتتاح 1375 پروژه استان اصفهان و 904 واحد مسکن مهر شهرستان شهرضا که در سالن مدیریت بحران این شهرستان برگزار شد عنوان کرد: در ابتدای فعالیت دولت یازدهم، پروژه های نیمه تمام و بدون برنامه ریزی مسکن مهر، معضل بزرگی برای این دولت بود، اما دولت یازدهم با تلاش مضاعف این معضل را به یک فرصت تبدیل کرد تا جایی که در خرداد ماه سال آینده فاز سوم و نهایی این پروزه ها مورد بهره برداری قرار می گیرد.
 
وی اضافه کرد: امروز 1375 پروژه به ارزش 16 هزار میلیارد ریال در سطح استان اصفهان مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد که نشان دهنده دقت، پیگیری و تلاش مسئولان استانی و ملی است.
 
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات عنوان کرد: دولت یازدهم، با تمام توان به دنبال حل مشکلات مردم بوده و مصمم است وعده های انتخاباتی خود و حتی وعده های عملی نشده دولت های قبل در حوزه های مختلف محقق کند.
 
واعظی تصریح کرد: در دوران پسا برجام، در سال 95، برنامه جامع اقدام مشترک ملی در حل مشکلات و معضلات اقتصادی و معیشتی مردم و به ویزه حل مشکل بیکاری جوانان در دستور کار دولت قرار دارد.
 
وی گفت: تصویب برجام در واقع پیروزی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی بوده است و گروه محدودی نمی توانند این پیروزی را خدشه دار کنند و اجزاه نمی دهیم از دستاورد بزرگ ملی دست خوش بازی های سیاسی دوران انتخابات این عده شود.
 
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات عنوان کرد: در مراحل تصویب برجام و مذاکرات هسته ای، مردم با دولت همراهی کردند و اجزاه دادند اعضاء تیم مذاکره کننده با طمأنینه و آرامش، به رایزنی با طرف های مذاکره کننده بپردازند.
 
واعظی تصریح کرد: در مرحله اول برجام دروازه های کشور به روز جهان باز شد و مناسبات جهانی آغاز شد و روند بهتری به خود گرفت.
 
وی اظهار کرد: دوره اول مذاکرات هسته ای تا تصویب برجام با حمایت های مردم، رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب و تلاش های تیم دیپلماسی کشور به اتمام رسید.
 
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفت: پس از تصویب برجام، در سال 95 مرحله دوم اجرای آن، شامل ایجاد زیر ساخت های لازم برای توسعه اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم آغاز می شود.
 
واعظی در پایان، گفت: دولت با توام توان به دنبال حل مشکلات مردم است، دولت یازدهم مصمم است وعده های انتخاباتی خود و حتی وعده های عملی نشده دولت های قبل را اجرا کند../868/پ202/ج
ارسال نظرات