۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۴۲۸۷۵۵
استاد حوزه علمیه همدان:

دشمن به دنبال گزینه سازش کار با استکبار برای ریاست خبرگان بود

استاد حوزه علمیه استان همدان گفت: به یقین همه نمایندگان محترم خبرگان شایستگی این سمت را دارند اما روحیه انقلابی درجات متفاوتی دارد و دشمن به دنبال روی کار آمدن کسانی بود که روحیه انقلابی گری در آنها کمرنگ بود.
خبرگان

حجت الاسلام مصطفی سلیمانیان استاد حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت انتخاب آیت الله جنتی به عنوان ریاست مجلس خبرگان اظهار داشت: انتخاب آیت الله جنتی تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد.

 

وی افزود: از آنجا که در جمهوری اسلامی اساس همه چیز بر مبنای ولایت فقیه است مجلس خبرگان وظیفه انتخاب رهبری را بر عهده دارد، دشمن به دنبال آن بود که رییسی برای خبرگان انتخاب شود که درجه انقلابی بودن او پایین و با استکبار تعامل داشته باشد.

 

استاد حوزه علمیه استان همدان ابراز داشت: به یقین همه نمایندگان محترم خبرگان شایستگی این سمت را دارند اما روحیه انقلابی درجات متفاوتی دارد و دشمن به دنبال روی کار آمدن کسانی بود که روحیه انقلابی گری در آنها کمرنگ بود.

 

وی خاطر شان کرد: نمایندگان خبرگان با آگاهی و بصیرت شخصی را انتخاب کردند که در مقابل استکبار کوتاه نمی آید و این در حالی است که رهبری در سخنرانی های اخیر خود با طلاب و آموزش و پرورش بر مسأله انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن تاکید داشتند.

 

حجت الاسلام سلیمانیان یادآور شد: آیت الله جنتی سابقه اجرایی درخشانی دارد و در مسائلی که مربوط به انقلاب است کوتاه نمی آید به حدی که در برخی از فضاهای اجتماعی با ایجاد حاشیه هایی به دنبال تخریب ایشان هستند.

 

وی با اشاره به ویژگی های آیت الله جنتی گفت: تقوای شخصی ایشان مثال زدنی است که من خود شاهد بوده ام؛ بسیاری از مسؤولان از دادن تلفن شخصی خود به افراد سر باز می زنند و یا پاسخگو نیستند ایشان بر خلاف مشغله فراوان بسیار ملتزم به این هستند که در تماس ها پاسخگو بوده و در صورت امکان کار افراد را انجام دهند حتی اگر آن فرد یک فرد عادی باشد.

 

حجت الاسلام سلیمانیان گفت: کسی که برای مردم دلسوزی و دغدغه دارد در ریاست خبرگان نیز نسبت به این امر توجه خواهد داشت و نباید نسبت به این مسأله بی توجه بود.

 

وی در پایان گفت: ثروت و دارایی ایشان از قبل از انقلاب تاکنون هیچ تغییری نکرده است و برخلاف بسیاری از افراد که پیشرفت طبیعی داشته اند ایشان اما در شرایط و مراتب پایین مالی قرار دارد./302/979/ب1

ارسال نظرات