۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۴۳۵۶۵۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

محو شدن اسراییل از صحنه پیام راهپیمایی روز قدس است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که حضور در راهپیمایی روز قدس نمایش اتحاد مسلمانان دنیا است، گفت: نمایش این اتحاد امید را در دل مردم فلسطین زنده کرده و پیام این حضور محو شدن اسراییل از صحنه است.
راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، پیش از ظهر امروز، در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران گفت: رمز پیروزی و سربلندی مسلمانان دنیا انسجام و اتحاد است.

 

وی با اشاره به این  در ل روز جهانی قدس به فرمان امام راحل و در سایه همبستگی، اتحاد و انسجام به وجود آمده است، افزود: پیام حضور در این راهپیمایی حفظ این اتحاد است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین خواند و ادامه داد: مسلمانان باید فلسطین را مسأله نخست جهان اسلام بدانند.

 

وی اظهار داشت: مسلمانان نباید از دشمن اصلی که آمریکا جنایت کار و اسراییل غاصب بوده غافل نشوند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با بیان این که محو شدن اسراییل از صحنه از دیگر پیام های مهم حضور ملت مسلمان در راهپیمایی روز قدس است، خاطرنشان کرد: رژیم اسراییل بداند نابود شدنی است.

 

وی یادآور شد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس در روحیه مردم فلسطین برای مقاومت و ایستادگی نقش بسزایی دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اتحاد و انسجام بین ملت مسلمان در حمایت از فلسطین بیان داشت: این اتحاد به وجود آورنده امید و انگیزه در دل مردم مسلمان فلسطین است.

 

وی در پایان عنوان کرد: مردم مظلوم فلسطین با این حضور می دانند که پشتیبان و پشتوانه دارند و ملت های دنیا متوجه آنها هستند./9459/202/ب3

ارسال نظرات