۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۵۵۴۱۵۹
از سوی آیت الله موسوی جزایری صورت گرفت؛

ابلاغ سلام رهبری به عشایر عرب خوزستان

امام جمعه اهواز با بیان اینکه اعلام بیعت عشایر عرب با ولایت فقیه را به محضر رهبر معظم انقلاب خواهد رساند، گفت: رهبر معظم انقلاب جویای احوال شما بوده و من را موظف به ابلاغ سلام به شما کرده است.
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری در همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، عصر امروز، در تجدید بیعت عشیار عرب خوزستان با ولایت که در بیت معظم له برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و دعوت از عموم برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه خاطرنشان شد: اعلام چنین بیعتی و سلامتان را به محضر رهبر معظم انقلاب خواهد رساند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خطاب به نخبگان و شیوخ عشایر عرب گفت: بدانید که رهبر معظم انقلاب جویای احوال شما بوده و من را موظف به ابلاغ سلام به شما کرده است.

امام جمعه اهواز در ادامه در رابطه با مسائل و مشکلات استان که از سوی برخی بزرگان عشایر عرب مطرح شد، عنوان کرد: استاندار و نمایندگان شما در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پیگیر مطالبات بوده و چنین پیگیری را وظیفه ای شرعی می دانند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: در مسأله آب از رییس جمهور، معاون اول رییس جمهور و آقای شمخانی تشکیل جلسه در شورای امنیت ملی را خواستار شدیم که قول تشکیل جلسه را داده اند.

زعیم حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه اجازه انتقال آب به دیگر استان ها را با توجه به نیاز مبرم استان نخواهیم داد، تصریح کرد: هورالعظیم، تالاب شادگان و کشاورزان به آب نیازمند هستند و با وجود کمبود آب به شدت مخالف انتقال آن هستیم چرا که براساس آمارها آب موجود در رودخانه های استان ناکافی است.

آیت الله موسوی جزایری ادامه داد: در صورت لزوم مسأله انتقال آب را به محضر رهبری عرض خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره معضل بیکاری افزود: استخدام های دولتی ظرفیت مخصوص به خود را دارد و پاسخگوی بسیاری نیست در عین حال دولت برای ایجاد اشتغال تسهیلات کم بهره را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان خطاب به بزرگان و نخبگان عشایر عرب گفت: برای دریافت چنین تسهیلاتی نخست باید در سامانه کار نام نویسی کرد و سپس طرح های توجیهی معرفی شوند؛ از این رو خواهانم تا جوانان را برای بهره مندی از چنین تسهیلاتی که در دیگر استان ها مورد استقبال قرار گرفته است، تشویق کنید./9456/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات