۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۵۹۲۸۰۳
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

قلب انسان حرم مقدس الهی است

قلب انسان حرم مقدس الهی است
آیت الله طه محمدی گفت: از آن جایی که قلب انسان حرم خداوند است از این رو نباید انسان قلبش را به دیگران اجاره دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان شب گذشته در مدرسه علمیه خواهران همدان با اشاره به این که چرا قلب انسان را حرم الله می نامند بیان داشت: در بعضی از مکان های خاص انجام خیلی از کارها شایسته نیست و باید حرمت آن جا را نگه داریم و از آن جایی که قلب هم حرم خداوند است نباید انسان قلبش را به دیگران اجاره دهد.

وی افزود: قلب انسان باید به صورت کامل در اختیار خداوند باشد و بشر کسی را نباید جز پروردگار عالمیان به قلب خود راه دهد.

آیت الله طه محمدی تصریح کرد: خداوند در زمان آفرینش جهان هستی فرمود که آسمان ها و زمین گنجایش حقایق را ندارد و این تنها قلب بنده مومن است که پذیرای من خواهد بود.

وی با بیان این که عظمت قلب انسان به اندازه همه عالم هستی است اظهار داشت: اگر انسان بتواند حقیقت این موضوع را درک کند و قدر خودش را بداند می تواند تمام افق ها را فتح کند.

امام جمعه همدان خطاب به خواهران حاضر در جلسه خاطر نشان کرد: در تبلیغ های خود از داستان های عبرت آموز بسیار استفاده و مردم را با اتفاقاتی که در طول تاریخ به وقوع پیوسته آشنا کنید.

وی با اشاره به داستان حضرت اسماعیل(ع) یادآور شد: همانند حضرت ابراهیم(ع) که فرزندش را در راه خدا قربانی کرد ما نیز باید در سیر و سلوک زندگی همواره تسلیم پروردگار باشیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در پایان تاکید کرد: هر چه غیر از خدا در قلب انسان جای داشته باشد مرض است بنابراین باید از خدا بخواهیم که محبت غیر از خودش را از دل ما بیرون کند./979/پ210/ب1

ارسال نظرات