۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۷۳۲۶۱۰

تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره رسانه ای زائران

تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره رسانه ای زائران
دبیر دومین جشنواره رسانه ای زائران کریمه از تمدید مهلت ارسال آثار خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حمیدرضا جعفرزاده، دبیر دومین جشنواره رسانه ای زائران کریمه در گفت‌گو با خبرنگاران با اشاره به استقبال اصحاب رسانه قم از دومین جشنواره رسانه ای زائران کریمه از تمدید فرصت ارسال آثار به این جشنواره خبر داد و گفت: با توجه به درخواست ها و تقارن پایان زمان ارسال آثار با تعطیلات، دبیرخانه این جشنواره تا ۳۱ فروردین ماه پذیرای آثار خبرنگاران و اصحاب فرهیخته رسانه می‌باشد. ‌

وی افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا ۳۱ فروردین ماه از طریق پیام رسان ایتا به شماره تلفن ۰۹۹۲۴۷۰۹۵۵۰ ارسال نمایند.

جعفرزاده همچنین با اشاره به فعالیت ستاد اطلاع رسانی نوروز در ایام تعطیلات گفت: فعالیت ستاد اطلاع رسانی نوروز با همکاری خانه مطبوعات استان قم از ۲۶ اسفند آغاز و تا روز ۱۴ فروردین ادامه داشت که در طی آن حدود ۱۵۰ خبر، گزارش، مصاحبه و گزارش تصویری برای انتشار در رسانه ها در اختیار اصحاب رسانه قرار گرفت.

وی افزود: امسال در تلاش بودیم‌ تا با ایجاد تنوع و افزایش تولیدات اقدامات و فعالیت های دستگاه های اجرایی استان را مطلوب و شایسته منعکس کنیم که با همراهی و همکاری خوب رسانه های استان این اتفاق در حد مطلوبی رقم‌خورد.

ارسال نظرات