۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۷۳۹۹۲۷
آیت الله فقیهی در پیامی:

به زودی عاملان شقی جنایت ضد بشری شاهچراغ به اشد مجازات خواهند رسید

به زودی عاملان شقی جنایت ضد بشری شاهچراغ به اشد مجازات خواهند رسید
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی ضمن محکومیت حمله تروریستی به شاهچراغ تصریح کرد: به زودی عاملان شقی این جنایت ضد بشری، به اشد مجازات خواهند رسید.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی  حمله تروریستی به شاهچراغ محکوم کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

قال اللّه تبارک و تعالی: وَ سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَیّ منقَلَبٍ ینقَلِبونَ

حرکت ددمنشانه و ضد انسانی مزدوران داعشی و ذلیل استکبار جهانی به‌ویژه اسرائیل جنایتکار، در حرم ملکوتی حضرت احمد بن موسی علیهماالسلام و در ماه عزای ابو الاحرار حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، که به شهادت و مجروح‌شدن تعدادی از زائران بی‌گناه انجامید، قلوب آزادگان و اهل ایمان را داغدار کرد.

به زودی عاملان شقی این جنایت ضد بشری، به اشد مجازات خواهند رسید و به جهنم واصل می شوند؛ و با درایت و آگاهی دستگاه‌های حافظ امنیت، سررشته‌های این جنایت هولناک که به یقین به دستگاه‌های اطلاعاتی صهیونیسم و استکبار برمی‌گردد، شناسایی شده و از تکرار چنین حوادثی جلوگیری خواهد شد.

دشمنان بدانند که این ملّت، تربیت‌شدگان مکتب سید الشهداء امام حسین علیه‌السلام هستند و هرگز اجازه نخواهند داد ابلیس‌صفتان و شقاوت‌پیشگان در کشوری که حاصل خون مطهر شهدای عزیز ماست، جولان دهند و لحظه‌ای در آرامش باشند.

اینجانب با قلبی آکنده از اندوه، این مصیبت را به پیشگاه مقدّس رسول مکرّم اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت صلوات الله علیهم اجمعین؛ همچنین به مقام معظم رهبری و علمای اعلام؛ خانواده‌های مصیبت‌دیده از این حادثه و به آحاد ملّت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم و شفای مجروحان و آسیب‌دیدگان را از خداوند منّان مسألت دارم.

محسن فقیهی

۲۳ مرداد ۱۴۰۲

ارسال نظرات