۱۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۸:۲۱
کد خبر: ۷۴۰۱۹
عضو خبرگان رهبری:

ملت ایران تا پای جان پای ولایت و رهبری ایستادگی می کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری، رهبر معظم انقلاب اسلامی را یک عطیعه الهی دانست و گفت: حمایت و تبعیت از رهبری یک وظیفه شرعی است.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري


حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به نقش برجسته ولایت فقیه در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: ولایت فقیه رکن اصلی جامعه اسلامی است و پشتوانه اعتقادی ایدئولوژی امام زمان (عج) و ولی فقیه، شاعرانه و تخیلاتی نیست بلکه برخواسته از عمق وجود و احساس وظیفه است.

وی با بیان این که امام راحل در زمان خود اعلم عالمان بوده و تبعیت از ایشان بر همه واجب بوده است و اکنون در غیاب ایشان همه ما باید تبعیت از رهبری داشته باشیم، افزود: مقام معظم رهبری، افضل بین المللی درعلم و دانایی است.

عضو خبرگان رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای را بهترین رهبر دنیا دانست و تصریح کرد: مدیریت و نقش آفرینی ایشان در طول بیست سال گذشته در کشور نشان دهنده این مسأله است.

وی رهبری را عطیعه ای الهی توصیف کرد و بیان داشت: حمایت از رهبری یک وظیفه شرعی است و همه ما باید به این وظیفه خود با تمام وجود عمل کنیم.

امام جمعه بهشهر با بیان این که نقش ولایت و رهبری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر روز پر رنگ تر و برجسته تر از روز گذشته می شود، خاطر نشان کرد: ایران اسلامی بدون حضور ولایت فقیه هیچ جایگاهی در نظام های بین المللی نخواهد داشت.

وی با تأکید بر این که ملت ایران تا پای جان پای ولایت و رهبری ایستادگی می کنند، گفت: این مسأله در طول سی سال گذشته به وضوح قابل دیدن است و حضور ملت ولایت مدار ایران اسلامی در تمامی صحنه های حساس انقلاب نشان دهنده عشق و علاقه آنها به رهبر خود است.

حجت الاسلام و السملین جباری در بخش دیگری از سخنان خود
به نقش ولی فقیه در ایجاد آرامش در حوادث پس از انتخابات در کشور اشاره کرد و گفت: اگرقدرت و نقش آفرینی رهبری در فتنه های اخیر نبود، ایران اسلامی با مشکلات فراوانی روبرو بود.تمام ناملایمات انقلاب با رهبری امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب اسلامی خنثی و با راهنمایی های این دو گوهر انقلاب هدایت شد. سکوت برخی خواص در خصوص حوادث اخیر در کشور گفت: این سکوت طولانی یه سود کشور نیست.

حجت الاسلام و المسلمین جباری همچنین به هتک حرمت های منافقین در طی ماه های گذشته به مقدسات ملت ولایت مدار ایران اشاره کرد و گفت:
 ملت ایران این انقلاب و ارزش ها را ساده و ارزان به دست نیاورده که ارزان از دست بدهد و هتاکان و منافقین جدید که با استفاده از نمادهای مقدس، بدترین توهین‌ها را به امام و رهبری کردند بدانند از چنگال قانون و خشم ملت در امان نخواهند بود.

وی با بیان این که فتنه‌گران امروز پا را از همه خطوط قرمز اسلام و انقلاب فراتر گذاشته و هماهنگ با رسانه‌های غربی و اربابان خارج از مرزهای خود حرکت می‌کنند، خاطر نشان کرد: نسل برآمده از تفکر و بصیرت خمینی کبیر(ره) با اقدامات شجاعانه و آگاهانه خود در برابر عده‌ای خس و خاشاک همچون تیغ برنده‌ای حق را از باطل جدا کرد و چهره کریه ظالمان و منافقان را برای عموم مردم روشن و شفاف ساخت.
وی با تأکید بر لزوم برخورد سریع و قانونی با سران جریانات فتنه افزود: امپریالیسم جهانی با حمایت‌های مالی و تبلیغاتی خود از سران فتنه در کشور قصد براندازی و نابودی نظام را دارد.

امام جمعه بهشهر ادامه داد: خوشبختانه با اقدامات هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و آگاهی و بصیرت مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه، دشمنان اسلام متوجه شدند که با این گونه اقدامات نه تنها خدشه‌ای به اصل نظام جمهوری اسلامی وارد نمی شود بلکه اتحاد و همدلی ملت ایران بیش از بیش نمایان گشته است.

وی طرح‌ریزی جریانات اخیر، اهانت به مقدسات اسلام و سر دادن شعارهای ساختارشکنانه را از سوی سردمداران فتنه، آب در هاون کوبیدن دانست و گفت: ادامه این جریانات لحظه به لحظه ماهیت واقعی بازیگردانان اصلی و عوامل پشت صحنه آن را برای مردم بیشتر روشن می‌سازد

عضو خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان نظام اسلامی امروز در قالب دوست به ما نزدیک می شوند، گفت: آنها تنها به دنبال عملی کردن توطئه های شوم خود در نظام اسلامی هستند.

وی حفظ و حراست از میراث نظام مقدس اسلامی را وظیفه هر ایرانی دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره در سایه ولایت و رهبری از دستاوردهای نظام اسلامی محافظت کردند. بصیرت بهترین سلاح در مقابل جنگ نرم دشمن است، امروز کسب بصیرت توسط جوانان باید به عنوان یک مسأله مهم توجه شود و کسب بصیرت در هر جامعه ای، آن را از انحراف مصون می دارد.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در ادامه با بیان این که دشمنان ایران و اسلام از هر فرصتی برای ضربه زدن به اسلام استفاده خواهند کرد اظهار داشت: باید دوست و دشمن خود را بشاسیم و بدانیم که بهترین دوست ما عقل و خطرناکترین دشمن ما جهل و نادانی است./950/ت302/ص

ارسال نظرات