۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۷۴۵۸۹۰
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد؛

نسخه انتخاباتی معاونان فرمانداران و بخشداران

نسخه انتخاباتی معاونان فرمانداران و بخشداران
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: تمامی عملکرد بخشداران و معاونان فرمانداران در حوزه های مختلف مورد رصد قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، تراب محمدی، معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در چهارمین نشست مشترک بخشداران و معاونان فرمانداران شهر‌های تبریز، بناب، آذرشهر، اسکو، مراغه، عجب شیر، ملکان و لیلان که به میزبانی شهرستان بناب برگزار شد، گفت: تمام عملکرد بخشداران و معاونان فرمانداران در حوزه‌های مختلف مورد رصد قرار می‌گیرد، از این رو هیچ یک از بخشداران و معاونان فرمانداری‌ها نباید له یا علیه نامزد‌های انتخابات قدم بردارند.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی سپس با تأکید بر ضرورت نظارت بخشداران بر عملکرد و نحوه هزینه‌های دهیاران افزود: بخشداران دقت کنند تا اعتبارات تخصیص یافته به روستاها در قالب اجرای پروژه‌های عمرانی همان روستا هزینه شود و از هزینه اعتبارات در خارج از پروژه‌های عمرانی همان روستا پرهیز شود.

محمدی با تأکید بر رعایت مؤلفه‌های اعلامی از سوی مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات و منویات معظم له مبنی بر امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت انتخابات تصریح کرد: وظیفه ما دعوت برای حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق های رأی است؛ از این رو بخشداران و معاونان فرمانداران وظیفه دارند از آرای مردم صیانت کنند.

وی یادآور شد: تمام عملکرد بخشداران و معاونان فرمانداران در حوزه.های مختلف مورد رصد قرار می گیرد، از این رو هیچ یک از بخشداران و معاونان فرمانداری‌ها نباید له یا علیه نامزدهای انتخابات قدم بردارند.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: اجرای قانون مورد تأکید دولت است و امانتداری در انتخابات اولویت اصلی بخشداران و معاونان فرمانداری‌ها خواهد بود.

محمدی در ادامه گفت: انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم می تواند پاسخ محکمی از سوی ملت به دشمنان ایران اسلامی باشد.

در این نشست بخشداران و معاونان فرمانداری‌های حاضر در جلسه به بیان مسائل و چالش‌های اساسی موجود در شهرهای متبوع خود پرداختند.

همچنین معاون سیاسی، اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان‌شرقی، بخشداران و معاونان فرمانداری ها از چند واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان بناب بازدید به‌عمل آوردند.

ارسال نظرات