۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۷۵۱۷۵۴
مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان خبر داد؛

برگزاری دوره تخصصی ویژه ائمه جماعات مساجد

برگزاری دوره تخصصی ویژه ائمه جماعات مساجد
حجت الاسلام چراغی از برگزاری دوره تخصصی ویژه ائمه جماعات مساجد خبر داد و گفت: برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقای فعالیت در مساجد موثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، ظهر امروز در نشست هماهنگی دوره توانمند سازی ائمه جماعات دستگاه اجرایی لرستان با حضور نمایندگان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: فردی که در راس یک مسجد قرار می‌گیرد با دین و دنیای مردم در ارتباط است و نمی‌توان بدون آموزش و گزینش این فرد را در چنین جایگاه مهمی قرار داد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان افزود: اگر امام جماعت با دانش مدیریت آشنا باشد، 90 درصد مشکلات مسجد و دستگاه های اجرایی به دست او برطرف می‌شود و در این شرایط نیز شاهد خواهیم بود مسجدی که از مشکلات تهی است، دروازه‌ای برای جذب تمام افراد می‌شود.

وی گفت: امام جماعت مساجد و دستگاه های اجرایی یکی از مهم ترین مشاغل است، زیرا این جایگاه تعطیلی ندارد و فرد باید اکثر اوقات خود را در مسجد و محل بگذارند.

حجت الاسلام چراغی بیان کرد: یک امام جماعت نیاز دارد در برخی از مواقع برای مدت کوتاه به برنامه‌های خارج از حوزه کاری خود بپردازد.

وی یادآور شد: دوره تخصصی ائمه جماعات دستگاه های اجرایی به مدت یک روز و با حضور اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار خواهد شد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات