۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۷۵۱۸۲۴
مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان :

توسعه و ترویج فرهنگ نماز در ادارات، صیانت از پرسنل را به همراه دارد

توسعه و ترویج فرهنگ نماز در ادارات، صیانت از پرسنل را به همراه دارد
حجت الاسلام چراغی گفت:توسعه فرهنگ نماز در ادارات و سازمان ها و توجه به برپایی این فریضه مهم در مجموعه های اداری می تواند نقش مهمی در صیانت از نیروی انسانی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان در نشست ستاد اقامه نماز اداره کل تامین اجتماعی استان با اشاره به اهمیت و تاثیر معنوی نماز در پرسنل ادارات و سازمان ها گفت: بکارگیری روش ها و راهبردهای موثر در تمایل و جذب کارکنان ادارات و سوق دادن آنان به سوی فریضه ارزشمند نماز و هم افزایی در مورد ارائه محتوای نمازی از طریق انتشار کتب و محتواهای آموزشی در بین پرسنل از جمله مهمترین مواردی است که باید به آن توجه کرد چرا که تنها از این طریق می توان مفاهیم مربوط به نماز، احکام و یا اهمیت آن را به افراد منتقل کرد .

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان افزود: نماز مهم ترین عامل هویت بخشی انسان است.

وی با اشاره به آثار معنوی و تربیتی نماز در زندگی فردی و اجتماعی بیان کرد: نماز تا اهمیت پیدا نکند تبعیت هم پیدا نخواهد کرد اگر انسان در نگاه خود آنچه می بیند، می خواند و می شنود اهمیت پیدا کند در عقل و قلب او نیز جایگاه پیدا خواهد کرد.

گودرزی مدیر کل تامین اجتماعی استان نیز به اهتمام جدی این اداره کل در توسعه و گسترش هرچه بیشتر فرهنگ نماز در بین پرسنل اشاره و عنوان کرد: برنامه های سخت افزاری و نرم افزاری متعددی در سطح اداره کل و شعب برای حضور و مشارکت حداکثری کارکنان در برپایی نماز جماعت در ادارات عملیاتی کرده ایم که موجب رونق حضور همکاران در نماز شده است.

لازم به ذکر است، در حاشیه این نشست از برگزیدگان مسابقات قرآن در رشته ها و ورده های سنی مختلف که با مشارکت کارکنان، همسران و فرزندان ایشان انجام شده بود، تجلیل به عمل آمد.

ابراهیم بهروج
برچسب ها: نماز مردم جامعه
ارسال نظرات