۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۸
کد خبر: ۷۵۳۷۳۷
منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

مشارکت بالای مردم قم در انتخابات یک افتخار بود

مشارکت بالای مردم قم در انتخابات یک افتخار بود
حجت الاسلام روانبخش مشارکت مردم قم در انتخابات 11 اسفند را یک افتخار دانست و در خصوص فعالیت مهم اصحاب رسانه سخن گفت.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام قاسم روانبخش منتخب مردم قم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شب هشتم رمضان در جمع اهالی رسانه با اشاره به مشارکت بالای مردم قم در انتخابات گذشته اظهار داشت: استان قم نقش اول را در افزایش مشارکت داشت که این مشارکت در انتخابات برای قم یک افتخار بود.

وی در ادامه با تشکر از هیأت خادم الرضا و خانه مطبوعات قم در برگزاری ضیافت افطار اهالی رسانه از ضرورت برگزاری جشن پیروزی و مشارکت مردم سخن گفت و افزود: کشور بدون انتخابات به دیکتاتوری یا هرج و مرج می انجامد که مردم نشان دادند موقعیت شناس بوده و در مقابل همه تلاش های دشمنان ایستادگی کردند.

حجت الاسلام روانبخش با اشاره به سابقه 25 ساله خود در عرصه رسانه با اشاره به سختی های فعالیت رسانه ای تصریح کرد: قرآن رسانه ای امن و مطمئن بوده که هر چه می گوید درست است و در این ماه رمضان که به بهار قرآن شهره است باید این کتاب آسمانی الگوی اصحاب رسانه باشد.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه نقش مهمی در هر جامعه دارند، ادامه داد: رسانه ها اتفاقات محیط بسته را جهانی می کنند و گاه یک عکس، انقلابی برپا می کند. تصویری که از دیدار نیروی هوایی با امام خمینی منتشر شد یک دگرگونی ایجاد کرد که توسط اصحاب رسانه نشر یافت و همان یک تصویر کمر رژیم شاه را شکست. انتقال رشادت ها و ارزش های دفاع مقدس نیز توسط اصحاب رسانه شکل گرفت که اگر این تلاش های رسانه ای نبود ممکن بود که آن روزها فراموش بشود.

نماینده مردم قم در مجلس دوازدهم شورای اسلامی با اشاره به اینکه مظلومیت غزه توسط اصحاب رسانه به گوش جهانیان می رسد، بیان داشت: انعکاس اتفاقات غزه در رسانه ها سبب شده که رژیم صهیونیستی هیچ توفیق رسانه ای نداشته باشد و امیدواریم که در میدان نیز به هیچ دستاوردی نرسد.

وی فعالیت در رسانه ها را یکی از مشاغل سخت دانست و افزود: دقت برای رعایت امانت و سرعت در انتشار از ضرورت های رسانه است که باید از فعالین این عرصه حمایت کرد.

دبیر سیاسی هفته نامه پرتو از منتقد بودن این رسانه سخن گفت و تصریح کرد: در طول مدتی که هفته نامه پرتو مطالب مختلفی را در نقد دولت های مختلف منتشر می کرد فقط یکبار مورد شکایت قرار گرفت اما علامه مصباح به ما تأکید داشت که نباید به گونه ای مطلب بنویسید که از شما شکایت کنند.

وی قم را ام القرا دانست و از ضرورت انتشار اخبار خوب و مهم توسط اصحاب رسانه از این شهر مقدس سخن گفت.

ارسال نظرات