۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۷۵۴۵۲۳
امام جمعه ساری:

جبهه پوشالی صهیونیسم را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد

جبهه پوشالی صهیونیسم را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد
مازندران - امام جمعه ساری گفت: همانطور که جبهه باطل بعثیان را شکستیم و از کربلا عبور کردیم امروز هم جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، امام جمعه ساری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان گفت: ماه مبارک رمضان در حال سپری شدن است و از روزهای باقیمانده حداکثر بهره را در استغفار، توبه و حضور در مراسم داشته باشیم.

وی، دو حادثه غمباری که به شهادت جمعی از خوبان سربازان گمنام و بانام امنیت و مقاومت در دمشق سوریه، چابهار و راسک را تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: یکی از آنها گلی از بوستان دیار علویان شهر بهمنیر است، ان‌شالله شاهد تشییع باشکوه این عزیزان بوده باشیم، شهادت‌ها جای تبریک هم دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که حضور باشکوه مردم ایران اسلامی و مردم انقلابی و شهیدپرور مازندران امروز در راهپیمایی روز قدس جای تبریک و تقدیر دارد، ادامه داد: این حضور پیام واضحی برای دشمنان اسلام و انقلاب مخابره کرد.

امام جمعه ساری با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو تصریح کرد: سالروز شهادت شهید آوینی، روز هنر انقلاب اسلامی، سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی، افتتاح حساب صد حضرت امام (ره) و همچنین تاسیس بنیاد مسکن که این دو نهاد خدمات خوبی انجام دادند و در کارنامه آنها خدمات خوب و قابل توجهی ثبت شده اما هنوز هم مشکلات و معضلات زیادی به‌خصوص در رابطه با بافت و آسفالت روستاها داریم که ان‌شالله برطرف شود و بیستم فروردين هم روز ملی فناوری هسته‌‌ای را در پیش داریم.

امام جمعه ساری با بیان این که امروز آخرین جمعه روز ماه مبارک رمضان و روز قدس است، عنوان کرد: دعوت به خدا، دعوت به دین حق و دعوت به جبهه حق سه مصداق بارز دعوت به حق هستند که پیامبر عظیم الشان ما انجام دادند.

وی با اشاره به این که به فرموده خدای بزرگ جبهه مومنان برای خدا می‌جنگند، جبهه طاغوتیان در مسیر شیطان می‌جنگند، ادامه داد: امروز جبهه حق تنها ایران اسلامی نیست، البته با محوریت ام‌القرای مقاومت، ایران اسلامی که در منطقه از یمن، فلسطین، غزه، سوریه، لبنان، عراق و کشورهای دیگر گسترش پیدا کرده و نیروهای مقاومت در مقابل زور و ظلم و جنایت‌های آمریکا، اسرائیل و مزدورانشان ایستادند و جبهه حق تشکیل دادند.

وی با اعلام این که امروز، شعار انحرافی نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران برخلاف جبهه حق و برای تنفس دادن به رژیم صهیونیستی است، تاکید کرد: امروز غزه، سوریه، لبنان، یمن، عراق و افغانستان بخشی از جبهه حق هستند که در مقابل جانیان و سیاست‌های استکباری ایستادگی کردند، بنابراین ما براساس دعوت به جبهه حق همه باید در این جبهه گسترده حضور پیدا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در ادامه با بیان این که حضور در راهپیمایی و محکوم کردن ظلم و یاری مظلومان خودش حضور در جبهه‌های حق است، افزود: مردم ما هشت سال در جبهه مقابله با بعثیان بودند در آن روز هم شعار انحرافی آزادی قدس را برای تنفس مصنوعی دادن به صدام سر داده بودند که امام راحل بنیان‌گذار روز قدس، هوشیارانه فرمودند راه آزادی قدس از کربلا می‌گذرد، هوشیاری رهبری یعنی این.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: امروز رهبر عزیزمان با هوشیاری در مقابل شعارها و تفکرات انحرافی ایستادند و ما به برکت آن مسیر درست را متوجه هستیم، تمام مقاومت در منطقه یکی و جبهه حق هستند و تمام شهدا از دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم و جبهه مقاومت در این جبهه قرار دارند.

امام جمعه ساری افزود: امروز اعلام می‌کنیم که همانطور که جبهه باطل بعثیان را شکستیم و کربلا را آزاد کرده و از کربلا عبور کردیم امروز هم جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات