۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۷۵۴۵۳۷

اجتماع ۳۰ هزار نفری نوجوانان آرمانی لشکر قدس در میدان انقلاب

اجتماع ۳۰ هزار نفری نوجوانان آرمانی لشکر قدس در میدان انقلاب
اجتماع ۳۰ هزار نفری نوجوانان آرمانی تهران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در میدان انقلاب اسلامی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تهران، امروز صبح همزمان با روز جهانی قدس، اجتماع ۳۰ هزار نفری نوجوانان آرمانی تهران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در میدان انقلاب اسلامی برگزار شد.
 
در این اجتماع ۳۰ هزار نفره که بالغ بر ۱۶ هزار نفر از آنها نوجوانان و مربیان ۵۰۰ مسجد منتخب تهران بودند، با شعار «من لشکرقدسی‌ام» و با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین، حزب الله لبنان و حماس  حمایت خود را از محور مقاومت و عملیات طوفان الاقصی اعلام کردند.
 
از جمله بخش های قابل توجه این اجتماع با شکوه، همخوانی سرود «من لشکر قدسی‌ام» توسط نوجوانان آرمانی در میدان انقلاب بود که پس از آن با شرکت در مراسم تشییع پیکر شهدای ساختمان کنسولگری ایران در سوریه یاد خاطره سردارشهید زاهدی و همرانشان را گرامی داشتند.
 
همچنین در پایان مراسم علاوه بر قرائت قطعنامه سراسری روز جهانی قدس، طومار محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیست، توسط بیش از ۱۰ هزار نفر از نوجوانان آرمانی امضا شد.
ارسال نظرات