۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۷۵۴۶۸۳

برگزاری نشست مقدماتی «گفتمان‌سازی سند راهبردی سومین حرم اهل‌بیت» + عکس

برگزاری نشست مقدماتی «گفتمان‌سازی سند راهبردی سومین حرم اهل‌بیت» + عکس
نشست مقدماتی «گفتمان سازی سند راهبردی سومین حرم اهل بیت(ع)» با حضور جمعی مسئولان شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، نشست مقدماتی «گفتمان سازی سند راهبردی سومین حرم اهلبیت علیهمالسلام» در سالن شهید آیت الله دستغیب حرم مطهر برگزار شد.

این نشست با حضور حجت الاسلام والمسلمین دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، حجت الاسلام والمسلمین کلانتری تولیت آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، استاندار فارس، شهردار، فرماندار و رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، فرمانده انتظامی شیراز و جمعی دیگر از مسئولان اجرایی و فرهنگی و صاحبنظران برگزار شد. 

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری در این نشست گفت: به لحاظ فکری، اعتقادی و یک باور انقلابی، تمام کسانی که امروز مسئولیتی در استان فارس به عهده دارند، معتقدند حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) باید به عنوان مرکز و محور همه مسائل فکری، فرهنگی، اقتصادی و گردشگری مطرح باشد.

دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس نیز در این نشست اظهارداشت: برای هر قشری به گفتمان سازی خاصی نیازمندیم و لازم است کمیته هایی که تشکیل می شود زمان بگذارد و گفتمان سازی اقشار مختلف را فراهم کند و باید بسیار چابک عمل کند.

برگزاری نشست مقدماتی «گفتمان‌سازی سند راهبردی سومین حرم اهل‌بیت» در شیرازبرگزاری نشست مقدماتی «گفتمان‌سازی سند راهبردی سومین حرم اهل‌بیت» در شیرازبرگزاری نشست مقدماتی «گفتمان‌سازی سند راهبردی سومین حرم اهل‌بیت» در شیراز

ارسال نظرات