۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۷۵۵۲۰۷
استاندار مازندران:

اقتدار موشکی و پهپادی ایران اسلامی جهانیان را مبهوت ساخت

اقتدار موشکی و پهپادی ایران اسلامی جهانیان را مبهوت ساخت
مازندران - استاندار مازندران، گفت:‌ چشم دنیا مبهوت اقتدار حمله مدرن و پیشرفته موشکی و پهپادی نظام جمهوری اسلامی ایران شده است. ‎

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح مازندران که در میدان شهدی قاسمی ساری، برگزار شد، افزود: حضور و ایستادگی مردم در کنار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عامل موفقیت نظام است.

وی با بیان این که اتحاد و وحدت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سبب تضعیف دشمنان شده است، ادامه داد:‌ شک نکیند که قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به سه عامل ایمان، فرماندهی هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و مردمی بودن این نظام است.

نماینده عالی دولت در استان مازندران با اشاره به این که امروز تجهیزات نظامی مدرن و پیشرفته ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدارندگی را بوجود آورده است، بیان داشت: اقتدار نیروهای مسلح هیمنه دشمنان را که برای نظام جمهوری اسلامی ایران شاخ و شانه می کشند از بین برده و در هم شکسته است.

حسینی پور، اقدام مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران را که با همکاری همه نیروهای مسلح عملیاتی شده است را اثبات توانمندی های ایران توصیف کرد و گفت: امروز به اذعان کارشناسان نظامی دنیا جمهوری اسلامی ایران پرده جدیدی از جنگ ترکیبی برای نیروهای مسلح دنیا به نمایش گذاشته است.

استاندار مازندران، پیام شادی مردم پس از عملیات موفق موشکی و پهپادی را نشان دهنده وحدت مردم با نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی دانست و ادامه داد:‌ اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حمله موشکی پیامی به همه دشنمان مبنی بر این که هر کسی در هر جای دنیا برای شهروندان ایران مزاحمتی ایجاد کند با برخورد جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد، فرستاد.

وی با اشاره به این نکته که امروز رژیم صهیونسیتی به تعبیر رهبر معظم انقلاب غده چرکین منطقه در حال زوال است، تصریح کرد: حرکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از منش و راه سردار شهیدان، قاسم سلیمانی و دیگر شهیدان است.

حسینی پور، خاطر نشان کرد: شهادت در راه خدا افتخار همه ملت است و مردم ایران، عاشورایی و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

استاندار مازندران، ادامه داد:‌ مردم و مسوولان مازندران خدمت به مردم را همواره باید مورد توجه قرار دهند، مدیر پشت میز نشین در مازندران نداریم و مسوولان همانند نیروهای مسلح باید به مردم خدمت مطلوب ارایه کنند، باید با پیاده سازی برنامه تحول گر، اقتصاد مردم مازندران را رونق بدهیم./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات