۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۷۵۵۵۳۲

اعزام نخستین گروه خادمیاران و یاوران رضوی منطقه کاشان به مشهد مقدس

اعزام نخستین گروه خادمیاران و یاوران رضوی منطقه کاشان به مشهد مقدس
اصفهان - مدیرکانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان از اعزام نخستین گروه خادمیاران و یاوران رضوی منطقه کاشان برای خدمت در چایخانه حضرت رضا(ع) به مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمد جهاندار صبح امروز در حاشیه اعزام نخستین گروه خادمیاران و یاوران رضوی منطقه کاشان به مشهد مقدس در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: با هماهنگی مدیریت کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان و مساعدت آستان قدس رضوی نخستین گروه خدمتگزاران رضوی شهرستان کاشان به منظور خدمت رسانی به زائرین رضوی در چایخانه حضرت رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: در نخستین دوره از این طرح تعداد ۸۰ نفر از خادمیاران و یاوران رضوی از امروز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه لغایت بامداد سه شنبه در قالب دو گروه ۴۰ نفره به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

مدیرکانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان یادورآور شد: خادمیاران و یاوران رضوی از ساعت ۱۰ شب تا ۶ صبح مشغول خدمت رسانی و پذیرایی از زائرین رضوی در چایخانه حضرت رضا(ع) واقع در صحن غدیر خواهند بود.

جهاندار ادامه داد: با توجه به استقبال خادمیاران و خدمتگزاران ثامن الحجج(ع) در شهرستان کاشان، اجرای این برنامه به صورت مستمر در دستور کار کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان است.

به گفته وی خادمیاران، یاوران و اعضای فعال کانون‌های خدمت رضوی در منطقه کاشان در قالب نذر مهربانی برای خدمت به زائران حضرت رضا(ع) به مشهدمقدس اعزام می‌شوند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات