۱۹ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۰۰۲۱۸
نماینده مردم سراب:

جنگ نرم دشمنان حوزه دین و اخلاق جامعه را نشانه گرفته است

خبرگزاری رسا ـ نماینده سراب در مجلس گفت: حوزه های علمیه کشور باید با بسیج تمام امکانات خود از پتانسیل و ظرفیت بالای روحانیت در جهت مبارزه با آفت های دینی در جامعه استفاده کنند.
نصيرپور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سراب،مجید نصیرپور نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی امروزدر جلسه شورای اداری این شهر گفت: آنچه که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان شبیخون و ناتوی فرهنگی مطرح شده است بزرگترین تهدید حال حاضر کشور است.

وی با تاکید بر ضرورت شناخت همگانی ابعاد جنگ نرم دشمنان افزود: بسیار ساده انگاری است اگر حوزه جنگ نرم را فقط مختص به آسیب رساندن به نظام مقدس اسلامی بدانیم بلکه دشمنان با انواع ابزارهای موجود در صدد آسیب رساندن به حوزه دین و اخلاق جامعه می باشند.

نماینده سراب با بیان اینکه دشمنان با بهره گیری از ابزار سخت افزاری ماهواره و پخش برنامه های جهت دار در صدد نفوذ به درون خانواده ها و آسیب رساندن به اخلاق دینی مردم در حوزه خصوصی است اظهارداشت: آنچه که از برنامه های ماهواره ای بیگانگان عاید خانواده ها می شود تجمل گرائی،ایجاد رقابت های بی مورد،خیانت ،و رواج دروغ و تهمت است.

وی ادامه داد:در این مقطع از زمان باید با انسجام بخشیدن به فعالیت های فرهنگی به مقابله با تهدیدات دشمنان اقدام کنیم.

عضو قوه مقننه کشور با استمداد از حوزه های علمیه در این زمینه ابراز داشت: حوزه های علمیه کشور باید با بسیج تمام امکانات خود از پتانسیل و ظرفیت بالای روحانیت در جهت مبارزه با آفت های دینی در جامعه استفاده کنند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: حوزه علمیه قم به عنوان مادر تمام حوزه های کشور باید با همراهی و کمک مسئولان و مردم زمینه حضور طلاب دینی را در شهرستان ها فراهم کند و طوری نباشد که مردم دیگر مناطق کشور در این برهه حساس کشور از برکات معنوی حضور روحانیون محروم بمانند.

وی تاثیر برگزاری نماز های جماعت را در زیست اجتماعی انسان ها بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: حضورامامان جماعت در مساجد باعث می شود تا فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در مساجد نیز شکل گرفته و مردم به ویژه قشر جوان با اندیشه های دینی انس و الفت بگیرند.

نصیر پور به خیزش های اسلامی در کشورهای منطقه نیز اشاره کرد و تصریح کرد: مردم کشورهای منطقه تحت تاثیر نفوذ کلام و اندیشه های امام خمینی (ره)و با الهام از انقلاب اسلامی ایران به مقابله با نظام های سلطه جهانی بپا خاسته اند وامروزه، خط فکری ولایت فقیه بزرگترین تهدید نظام سلطه جهانی محسوب می شود./949/پ202/ص
ارسال نظرات