۲۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۱۰۰۸۰۹
عضو مجلس خبرگان رهبری:

خبرگان هیچ گاه تحت تأثیر القاعات قرار نمی‌گیرند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: خبرگان ملت زمانی که بحث نظام و انقلاب به میان می آید بسیار جدی هستند و هیچ گاه تحت تأثیر القاعات داخلی و خارجی قرار نخواهند گرفت و این مسأله در انتخابات هیأت رییسه اخیر مجلس خبرگان مشاهده شد
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین علمی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری روز گذشته در آخرین جلسه شورای اداری قائمشهر در سال 89، به اجلاسیه اخیر مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام اسلامی و رسانه های بیگانه همه تلاش خود را برای منحرف کردن جایگاه اصلی این مجلس به کار بستندند.

وی با بیان این که رسانه های غربی تلاش کردند انتخابات هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری را به گونه ای غیر واقعی رقابتی جلوه دهند، تصریح کرد: اما این تلاش چند ماهه دشمنان نظام با هوشیاری خبرگان نظام خنثی شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان تلاش کرده بودند، انتخابات هیأت رییسه مجلس خبرگان را جنگ قدرت جلوه دهند، ادامه داد: اعضای مجلس خبرگان هیچ رقابتی با هم ندارند، چون همه آنها از علما و بزرگان کشور هستند. 

امام جمعه قائمشهر با تأکید براین که مجلس خبرگان رهبری در نظام مقدس جمهوری اسلامی از جایگاه والایی برخوردار است، بیان داشت: این مجلس به عنوان یکی از ارکان مهم نظام اسلامی همواره مورد توجه بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی از مجلس خبرگان رهبری به عنوان مرکز تقل نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و ادامه داد: دشمنان نظام همواره به دنبال تضعیف جایگاه این مجلس بودند.

امام جمعه قائمشهر در ادامه سخنان خود به انتخاب آیت الله مهدوی کنی به عنوان رییس جدید مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: وی یکی از شخصیت های انقلابی و همراه نظام، انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری است که در طول بیش از سی سال گذشته در عرصه های مختلف نظام اسلامی حضور مؤثری داشته است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انتخاب آیت الله مهدوی کنی به عنوان رییس این مجلس پس از انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی یکی دیگر از اقدامات ماندگار و تاریخی این مجلس بوده است، ادامه داد: انتخاب آیت الله مهدوی کنی با اکثریت آراء به عنوان رییس جدید مجلس خبرگان، نشان دهنده جایگاه ارزنده این روحانی برجسته است.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی تأکید کرد: خبرگان ملت زمانی که بحث نظام و انقلاب به میان می آید بسیار جدی هستند و هیچ گاه تحت تأثیر القاعات داخلی و خارجی قرار نخواهند گرفت و این مسأله در انتخابات هیأت رییسه اخیر مجلس خبرگان مشاهده شد./950/پ202/ص
ارسال نظرات