۲۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۰۰۸۱۱
معاون اول قوه قضاییه:

موج بیداری اسلامی به برکت مکتب انتظارشکل گرفته است

خبرگزاری رسا ـ معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه بشریت منتظر منجی آخرالزمان است، اظهار داشت: تمام وحشت استکبار الگو پذیری از نظام اسلامی است.
حجت الاسلام سيدابراهيم رئيسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، معاون اول قوه قضاییه، صبح امروز با حضور در دعای ندبه مسجد بقیة الله مشهد، وحشت استکبار از ایران اسلامی درجهان را به جهت الگو پذیری از این نظام دانست، و گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران به قلب های پاک جهانیان نفوذ پیدا کرده و دیگر کسی نمی تواند در مقابل این پیام وحرکت ایستادگی کند.

وی در ادامه افزود: جنگ نظام سلطه با خداپرستی چندین سال است که شروع شده، و غرب بعد از انقلاب صنعتی همواره کوشیده است تا خدا را از زندگی ها خارج کند.

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه استکبار جهانی و برخی از خود فروشان داخلی بر جدایی دین از سیاست تأکید دارند، خاطر نشان کرد: هدف این افراد این است که به جامعه القا کنند که دین فقط به کلیسا ها و اماکن مذهبی ختم می شود.

وی اظهار داشت: امروز برخلاف تبلیغات و کارهای رسانه ای دشمن علیه اسلام، شاهد بیداری دینی وبیداری اسلامی در منطقه هستیم وکانون این بیداری ها، ایران اسلامی است، یعنی این باور که می توان با توکل به خدا، اعتماد به نفس وامید، آینده را رقم زد در مردم ایران نهادینه شده و به سایر بلاد اسلامی انتقال پیدا کرده است.

نماینده مردم خراسان جنوبی درمجلس خبرگان رهبری، نیز با اشاره به اینکه آینده زمین از آن صالحان است، تصریح کرد: بنا و حقیقت عالم بر نفوذ شیاطین و ایجاد فساد نیست وآینده جهان از آن صالحان است، و امروز مشاهده می کنیم که مردمان مسلمان خاورمیانه ازظلم وستم دیکتاتور های وابسته به غرب به ستوه آمده اند و دست به قیام زده اند.

وی علم برافراشته در نظام جمهوری اسلامی را پرچم مکتب انتظار دانست، و اذعان داشت: مکتب انتظار ویژگی اش راه شناسی، امید، حق و حق باوری، دشمن شناسی، دشمن ستیزی وایستادگی درراه هدف است.

معاون اول قوه قضاییه با عنوان اینکه در مقابل مکتب انتظار، مکتب انظلام قرار دارد، بیان کرد: مکتب انظلام به وسیله رسانه های خارجی وابسته به غرب تبلیغ می شود و این مکتب می کوشد تا ملت ها را از هرگونه تحول مأیوس کند؛ اما مکتب انتظار جریانی است که اگر در مسیر آنحرکت کنیم هدایت می شویم.

وی خطاب به مردم ولایت مدار و منتظران حقیقی حضرت ولیعصر(عج) گفت: امروزتحولات منطقه به سبب آثار خیر(نیک) مکتب انتظارشکل گیری شده و مردم مصر و دیگر کشور های اسلامی را بیدار کرده است.

حجت الاسلام رئیسی اظهار داشت: امروز خون هایی که در راه خدا و برای خدا ریخته می شود بسیار ارزشمند است و آثار این خون ها هیچگاه از بین نخواهد رفت، و باور شیعه بر این می باشد که حرکت در مسیر ولایت بسیار اثر بخش است.

وی با بیان اینکه بشریت منتظر منجی آخرالزمان است، تصریح کرد: امروز بشر از ظلم وستم به ستوه آمده و انتظار تنها به شیعیان و اهل سنت اختصاص ندارد، بلکه همه ادیان را در برگرفته است./968/پ202/ص
ارسال نظرات