۰۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۰۱۰۱۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

شعار جهاد اقتصادی در سایه توجه به ارزش‌های اسلامی محقق می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که مسؤولان باید در کنار شعار جهاد اقتصادی به حوزه های دیگر نیز توجه کنند، گفت: شعار جهاد اقتصادی در سایه توجه به ارزش های اسلامی محقق می شود.
حجت الاسلام علي اکبر حاجي عزيزخاني، مديرکل تبليغات اسلامي قزوين
حجت الاسلام علی اکبر حاجی عزیزخانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، نامگذاری امسال به عنوان سال «جهاد اقتصادی» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی را کاملاً حکیمانه و عالمانه دانست و گفت: مقام معظم رهبری با نامگذاری هر ساله توسعه و پیشرفت کشور را شتاب می دهند.

وی با بیان این که جهاد در عرصه اقتصادی نیازمند امروز ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: استمرار شعار اصلاح الگوی مصرف و همت و کار مضاعف زمینه تحقق واقعی جهاد اقتصادی را فراهم می کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین، جهاد اقتصادی را نیازمند برنامه ریزی و سیاست گذاری مناسب در سطح کشور دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان و کارگزاران نظام اسلامی باید رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید را نصب العین قرار دهند.

حجت الاسلام حاجی عزیزخانی با تأکید براین که جهاد در عرصه اقتصادی همه توطئه ها و تحریم های دشمنان در حوزه اقتصاد را خنثی خواهد کرد، ادامه داد: امروز مهم ترین حربه دشمن برای ضربه زدن به ایران اسلامی تحریم اقتصادی است که با جهاد در این عرصه دشمنان ناکام خواهند ماند.

وی با اشاره به معنای جهاد در آموزه های دینی و اسلامی، گفت: جهاد در دین مبن اسلام به معنای ایستادگی و مقابله در برابر دشمنان است که با جهاد اقتصادی می توانیم در برابر دشمنان قسم خورده نظام اسلامی ایستادگی کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین، جهاد در عرصه اقتصادی را تمکیل کننده پیشرفت و آبادنی جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: نامگذاری امسال مقام معظم رهبری وظیفه همگان را بسیار سنگین تر کرده است.

حجت الاسلام حاجی عزیز خانی با بیان این که مسؤولان باید در کنار شعار جهاد اقتصادی به حوزه های دیگر نیز توجه کنند، گفت: همان طور مقام معظم رهبری فرمودند شعار جهاد اقتصادی در سایه توجه به فرهنگ، اعتقادات و ارزش های اسلامی مجقق می شود.

وی، توسعه اقتصادی را نیازمند توجه به مسائل فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: باید در کنار جهاد اقتصادی باید در راستای توسعه فرهنگ و تقویت ارزش های دینی برنامه ریزی کنیم./950/ت302/ص
ارسال نظرات