۱۲ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۰۱۱۴۴
15فروردین؛

بازگشت پیکر مطهر 17 شهید دفاع مقدس به میهن

خبرگزاری رسا ـ رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: پیکرهای پاک 17 شهید دوران دفاع مقدس، پانزدهم فروردین ماه جاری به آغوش میهن اسلامی باز می‌گردند.
سردار باقرزاده
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی راهیان نور در خوزستان، سردار محمد باقرزاده، رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: پیکرهای پاک 17 شهید دوران دفاع مقدس روز 15 فروردین ماه جاری از طریق مرز شلمچه به آغوش میهن اسلامی باز می‌گردند.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان این که این شهیدان اخیراً در کاوش‌های انجام گرفته توسط نیروهای عراقی در آن کشور کشف شده‌اند، ابراز داشت: در روزهای اخیر به دنبال اخلال نیروهای آمریکایی از سرگیری عملیات جستجو در عراق متوقف شده است.

سردار باقرزاده تصریح کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از وزارت امور خارجه درخواست کرده است، که با جدیت بیشتری مسأله جستجوی پیکر شهیدان در عراق را در دستور کار قرار دهد.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: از زمان سقوط صدام ملعون، هنوز عملیات جستجوی مشترک با عراق شروع نشده است؛ این تاخیر ناشی از شرایط عراق و همچنین کم‌کاری برخی مسؤولان وزارت امور خارجه به شمار می‌رود.

وی در پایان سخنان خود، خاطرنشان کرد: از عموم کاروان‌های راهیان نور دعوت کرد در مراسم استقبال از شهدا در مرز شلمچه از ساعت 10 صبح پانزدهم فروردین ماه جاری، حضور داشته باشند.

کاروان‌های راهیان نور برای مسلمانان بحرین دعا کردند

کاروان‌های راهیان نور دقایقی پیش با شرکت در نماز وحدت در این یادمان برای استحکام انقلاب اسلامی و انقلاب شیعیان بحرین دعا کردند.

خیل حضور کاروان‌های راهیان نور در منطقه عملیاتی فکه به حدی زیاد است که برگزاری نماز وحدت ظهر در زیر نور شدید آفتاب برگزار شد و این امر یادآور نماز رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل است.

پس از برگزاری نماز وحدت حاضران در یادمان فکه با گره کردن مشت‌های خود و گرفتن دست‌های یکدیگر دعای وحدت را سر دادند و برای استحکام نظام جمهوری اسلامی و سلامتی مقام معظم رهبری دعا کردند.

نمازگزاران یادمان فکه پس از دعا برای انقلاب اسلامی برای شیعیان در حال جهاد برای آزادی در کشور بحرین دعا کردند و برای آنها طلب نصرت الهی کردند.

سر دادن شعارهای ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، مرگ بر آمریکا، مرگ بر قذافی، بیداری اسلامی مرهون ایران ماست، آزادی، استقلال بی‌اسلام محال است، شهیدان زنده‌اند الله اکبر و زنده باد خمینی (ره) در این یادمان همچنان ادامه دارد.

امضای طومار اعتراض به جنایات قذافی توسط کاروان‌های راهیان نور

کاروان‌های راهیان نور استان‌های گیلان، مازنداران، آذربیاجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، سمنان و خوزستان در اعتراض به اقدامات دیکتاتور لیبی طومار اعتراضی امضا کردند.

کاروان‌های دانشجویی شهرستان قزوین، شهرستان سبزوار، شاهرود، یزد و بسیجیان لنگرود و بوشهر در مناطق عملیاتی خوزستان به ویژه یادمان فتح‌المیبن این طومار را امضا کرده‌اند.

کاروان‌های راهیان نور استان چهارمحال بختیاری، لرستان، کردستان، طلاب حوزه‌های علمیه تهران و دانش‌آموزان استان مرکزی امروز به خیل کاروان‌های راهیان نور در استان خوزستان پیوستند.

کاروان‌های راهیان نور با در دست داشتن تراکت‌ها و عکس‌های مقام معظم رهبری با سر دادن شعارهای انقلابی از انقلاب مردم مظلوم لیبی حمایت کردند؛ ج
معی از کاروان‌های راهیان نور در این مناطق با برگزاری زیارت عاشورا برای حرکت‌های انقلابی مسلمانان و به ویژه شیعیان در منطقه دعا کردند.

گفتنی است، حرکت کاروان‌های راهیان نور در خوزستان از ابتدای آذر ماه آغاز شده است و تا پایان فروردین ماه سال ‌جاری ادامه خواهد داشت./9451/د102/ص

ارسال نظرات