۲۲ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۱۰۱۸۴۴
رییس دفتر تبلیغات خبر داد؛

تربیت طلاب مبلغ در عرصه بین المللی به زودی آغاز می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از جذب و آموزش طلاب مبلغ در عرصه بین المللی در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: در نظر داریم با جذب طلاب مستعد و متعهد آن‌ها را با زبان‌ها مختلف زنده دنیا آشنا کنیم و متناسب با فضای فکری و فرهنگی کشورها طلاب را آموزش دهیم.
حجت‌الاسلام احمد واعظي رييس جديد دفتر تبليغات اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم امروز در دیدار حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید به ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های این مرکز حوزوی پرداخت.

وی با بیان این که برنامه‌های بسیار خوبی در دفتر تبلیغات اسلامی در حال شکل گیری است، اظهار کرد: تلاش‌های بسیار خوبی در این مرکز از گذشته آغاز شده و ما نیز در تلاش هستیم این فعالیت‌ها را ادامه دهیم؛ اما افزون بر آن برخی برنامه‌های ارزشمندی را نیز انجام خواهیم داد.

حجت‌الاسلام واعظی، فعالیت در عرصه تبلیغ بین المللی را بسیار مهم برشمرد و افزود: در تلاش هستیم تا مبلغان حوزه علمیه را در این عرصه فعال کنیم و با جذب و آموزش‌های لازم طلاب در این زمینه گام‌های را برداریم.

وی تصریح کرد: هم‌اینک در عرصه تبلیغ داخلی، مبلغان فراوانی تربیت شده‌اند؛ اما در حوزه بین المللی نیاز به فعالیت بیشتری است که معاونت آموزش دفتر تبلیغات اسلامی در این خصوص فعالیت‌های را در آینده نزدیک آغاز خواهد کرد.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تاکید کرد: در نظر داریم با جذب طلاب مستعد و متعهد آن‌ها را با زبان‌ها مختلف زنده دنیا آشنا کنیم و متناسب با فضای فکری و فرهنگی کشورها طلاب را آموزش دهیم تا بتوانیم از این طریق مسلمانان جهان را تغذیه فکری کنیم.

وی حضور در عرصه فعالیت‌های اینترنتی، چاپ و نشر را از جمله برنامه‌های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در عرصه بین المللی دانست./917/پ202/ص
ارسال نظرات