۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۱۰۳۷۷۷

توزیع کارت آزمون پذیرش حوزه‌ علمیه آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ توزیع کارت ورود به جلسه آزمون پذیرش حوزه های علمیه برادران آذربایجان شرقی آغاز شد.
حجت الاسلام مشهوري، معاون آموزشي مرکز مديريت حوزه هاي علميه آذربايجان شرقي
حجت الاسلام وحدت مشهوری، معاون آموزشی مرکز مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: کارت آزمون ورودی حوزه های علمیه آذربایجان شرقی از 12 اردیبهشت در 2 حوزه امتحانی تبریز و بناب به صورت اینترنتی و مراجعه حضوری توزیع می شود.

وی خاطر نشان کرد: داوطلبان آزمون می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.hawzah-gom.com نسبت به دریافت پرینت کارت آزمون اقدام کنند و اگر دسترسی به اینترنت نداشته باشند می توانند با مراجعه به مرکز مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان شرقی واقع در بلوار 29 بهمن تبریز نسبت به این امر مراجعه کنند.

حجت الاسلام مشهوری با بیان اینکه جهت رفاه حال داوطلبان آزمون، کارت ورود به جلسه تا یک ساعت قبل از شروع جلسه امتحان کتبی ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: آزمون ورودی حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی جمعه 16 اردیبهشت از ساعت 9 صبح در دو حوزه امتحانی برگزار می شود.

وی گفت: داوطلبان تبریزی و سایر شهرستان‌ها در مصلای اعظم تبریز واقع در سه راهی طالقانی و داوطلبان تحصیل در حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب در سالن اجتماعات این مرکز علوم دینی به رقابت خواهند پرداخت.

معاون آموزشی مرکز مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان شرقی ادامه داد: آخرین آمار بدست آمده از نام نویسی علاقه مندان به شرکت در آزمون ورودی حوزه های علمیه سراسر کشور، حاکی از آن است که بیش از هزار و سیصد نفر داوطلب تحصیل در حوزه های علمیه این استان هستند.

وی خاطر نشان کرد: بر این اساس 550 نفر با مدرک دیپلم و 450 نفر با مدرک سوم راهنمایی داوطلب تحصیل در حوزه های علمیه سراسر استان آذربایجان شرقی هستند.

حجت الاسلام مشهوری ادامه داد: علاوه بر این 190 نفر با مدرک دیپلم و 160 نفر با مدرک سیکل داوطلب تحصیل در حوزه علمیه بناب که یکی از عالی ترین و بزرگترین مراکز آموزش عوم حوزوی در کشور است، می باشند.

معاون آموزشی مرکز مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان شرقی تصریح کرد: با مجموع تعداد کل داوطلبان استان، بیش از 1300 نفر علاقه مند به تحصیل در علوم حوزوی جمعه هفته جاری با هم به رقابت خواهند پرداخت./935/پ202/س
ارسال نظرات