۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۱۰۴۰۳۵
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری:

آل سعود و آل خلیفه خبیث و فاسدتر از صهیونیست‌ها هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، به ادامه جنایت های آل سعود و آل خلیفه در بحرین اشاره کرد و آنها را خبیث و فاسد تر از صهیونیست ها توصیف کرد و بیان داشت: امروز آل سعود مایه ننگ جهان اسلام است و کشورهای اسلامی باید در خصوص این رژیم فاسد چاره اندیشی کنند.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری در خطبه های نماز جمعه این هفته بهشهر با اشاره به جایگاه ویژه نظام اسلامی در دنیا گفت: ایران اسلامی امروز در سایه تبعیت از ولایت فقیه در اوج بالندگی قرار دارد.

وی اظهار داشت: این اقتدار و بالندگی ایران، در گرو اطاعت پذیری از ولایت فقیه است و تا مادامی که ما این ستون و عمود خیمه اسلام را حفظ کنیم از همه گزندها در امان هستیم.

امام جمعه بهشهر یادآور شد: در هر جامعه بالنده و رو به رشدی برخی اختلاف سلیقه ها وجود دارد و نباید برخی از خطاها و اشتباه های سطحی مانع از پیشرفت در سایر امور شود بلکه باید نقاط قوت خود را افزایش دهیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز شاهد قدرت نمایی اسلام ناب در خاورمیانه و مجامع بین المللی هستیم، تصریح کرد: تبعیت از ولی فقیه زمان اقتدار امروز نظام اسلامی را دو چندان خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین جباری تاکید کرد: ایران اسلامی تحول عظیمی در دنیا بوجود آورده است و باید این قدرت مهم جهانی در همه زمینه های علمی و عملی بالنده در جهان باشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نهضت های اسلامی در خاورمیانه در اقتدار کامل به سر می برند، خاطرنشان کرد: امروز حزب الله به عنوان قدرتی بی بدیل از منافع اسلام در منطه استقرار خود حفاظت می کند.

وی اضافه کرد: پیروزی در جنگ 22 روزه و 33 روزه حقیقتی است که باید برای جهانیان بازگو شود تا ابهت اسلام حفظ شود.

امام جمعه بهشهر در ادامه سخنان خود به ادامه جنایت های آل سعود و آل خلیفه در بحرین اشاره کرد و آنها را خبیث و فاسد تر از صهیونیست ها توصیف کرد و بیان داشت: امروز آل سعود مایه ننگ جهان اسلام است و کشورهای اسلامی باید در خصوص این رژیم فاسد چاره اندیشی کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به دیدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی با دو قشر معلم و کارگر اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در این دو دیدار دیدگاه رفاه کارگری و رشد و بالندگی علمی که باید در جامعه تحول ایجاتد کند مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین جباری در ادامه سخنان خود با تأکید براین که بسترهای فرهنگی ما باید بستر اسلامی باشد، گفت: در این زمینه باید اثر همه جانبه اسلام حفظ شود و نباید مباحث دینی در حاشیه قرار گیرد.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری اظهار داشت: اساتید ما در مدارس و انشگاه ها باید از اسلام و نظام سخن بگویند و دلیل ندارد که استادی که از مزایای این نظام و اسلام استفاده می کند علیه آن موضع گیری کند.

وی یادآور شد: باید این مسائل کنترل شود و مراقب باشیم که همه ما از بستر دین آمده ایم و باید در راستای دین عمل و اطلاع رسانی کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین جباری با گرامیداشت ایام فاطمیه و سالروز شهادت ام ابیها، فاطمه زهرا (س) افزود: این بانوی نمونه و سرآمد زنان عالم است که با ولایت مداری و زمان شناسی خود، ولایت را به جهانیان شناساند و باید در سالروز شهادت ایشان بطور همه جانبه ولایت را به مسلمین و جهانیان معرفی کنیم./950/پ202/ع

ارسال نظرات