۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۷۰۷

راه‌اندازی کانون فرهنگی در حوزه علمیه گلپایگان

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه گلپایگان از‌ راه‌اندازی کانون فرهنگی در این حوزه خبر داد و گفت: با اشراف استادان و طلاب این حوزه، مقالات علمی، فرهنگی و سیاسی منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
حوزه علميه
حجت‌الاسلام حسن غروی، مدیر حوزه علمیه گلپایگان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تشریح فعالیت‌های این حوزه پرداخت و از راه‌اندازی کانون فرهنگی این مرکز خبر داد.

وی طلاب مشغول به تحصیل در این حوزه را 160نفر خواند و ابراز داشت: نود درصد از طلاب حوزه علمیه گلپایگان، غیر بومی هستند، و تعداد طلاب ساکن در این شهر سی نفر است که در ماه مبارک رمضان به تبلیغ در مساجد و مراکز مذهبی مشغول هستند.

حجت‌الاسلام غروی از تشکیل کانون فرهنگی در این حوزه خبر داد و گفت: از اهداف این کانون انتشار نشریه فرهنگی است که با اشراف استادان و طلاب، مقالات علمی، فرهنگی و سیاسی منتشر می‌شود و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی در ادامه به فعالیت‌های آموزشی این حوزه پرداخت و اظهار داشت: همان‌گونه که کلاس‌ها به صورت منظم و با حضور و غیاب صورت می‌گیرد، مسؤولان آموزش اهتمام ویژه‌ای به برگزاری منظم مباحثه و مطالعه نیز دارند.

حجت‌الاسلام غروی در پایان به امکانات حوزه علمیه گلپایگان اشاره کرد و افزود: در این حوزه کتابخانه‌ای با بیش از هشت هزار عنوان کتاب در راستای بالا بردن سطح علمی و پژوهشی طلاب در نظر گرفته شده و مجتمع جداگانه‌ آموزشی نیز در دست احداث است./927/پ203/س
ارسال نظرات