۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۱۱۱۷۳۹

نخستین نشست شعر آیینی طلاب گیلان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ معاونت تهذیب حوزه علمیه گیلان از برگزاری نخستین جلسه «صبح شعر» با عنوان «فرصت طلایی» با همکاری این معاونت ‌در حاشیه برگزاری نهمین دوره نمایشگاه قرآنی گیلان خبر داد.
معاونت تهذيب حوزه هاي علميه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، معاونت تهذیب حوزه علمیه گیلان با حضور در نهمین نمایشگاه قرآن و عترت گیلان مهم ترین تألیفات حوزه دین را به معرض نمایش گذاشت.

حجت الاسلام کاظم حجت، معاون تهذیب حوزه علمیه گیلان در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت با بیان این که این معاونت با سه غرفه در نهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان شرکت کرده است، افزود: در این غرفه ها جدید ترین آثار و تألیفات حوزوی و همچنین کتب های مورد نیاز طلاب ارائه شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری نخستین جلسه «صبح شعر» با عنوان «فرصت طلایی»  با همکاری معاونت تهذیب حوزه علمیه استان در حاشیه برگزاری نهمین دوره نمایشگاه قرآنی گیلان، به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

معاون تهذیب حوزه علمیه گیلان با اشاره به این که در این مراسم شعرای طلبه، اشعار آیینی خود را در رابطه با ماه مبارک رمضان برای حاضران قرائت کردند، افزود: در این مراسم همچنین یکی از شاعران برجسته گیلانی اشعار قرائت شده توسط طلاب را مورد داوری قرار داد.

حجت الاسلام حجت، خاطرنشان کرد: هدف معاونت تهذیب حوزه علمیه گیلان از برگزاری این مراسم شناسایی، فرهنگ سازی و تشویق طلاب حوزه علمیه برای سرودن اشعار آئینی است.

معاون تهذیب حوزه علمیه گیلان با بیان این که برگزاری این مراسم، پیش مقدمه ای برای راه اندازی انجمن شعر طلاب در زیر مجموعه معاونت تهذیب است، افزود: از هفت نفر از شاعران طلبه در پایان این مراسم با اهداء جوایزی تقدیر شد./950/پ203/س

ارسال نظرات