۱۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۱۱۲۰۷۹

استودیوی رادیو معارف در حرم کریمه اهل بیت راه اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ استودیوی رادیو معارف در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور تولیت آستانه کریمه اهل بیت(ع) و معاون صدای رسانه ملی راه اندازی شد.
افتتاح استوديو راديو معارف در حرم حضرت فاطمه معصومه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، استودیوی رادیو معارف در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) عصر سیزدهم شهریورماه، با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستانه مقدسه و محمدحسین صوفی معاون صدای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی راه اندازی شد.

بر اساس این گزارش، استودیو رادیو معارف با هدف پخش زنده مراسم‌های مناسبتی از حرم مطهر،عصر روز گذشته به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد و از این پس تمامی برنامه های مناسبتی حرم کریمه اهل بیت(ع) به صورت زنده از شبکه رادیویی معارف پخش خواهد شد.

امکان پخش تمامی برنامه های حرم، امکان ارسال برنامه ها برای شبکه های مختلف رادیویی از طریق فیبر نوری و ارسال اینترنتی و بدون محدودیت برنامه ها به تمامی بیست شبکه رادیویی معاونت صدای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از دیگر قابلیت های این استودیو است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستانه در این مراسم راه اندازی این استودیوی رادیویی را اقدامی ارزنده توصیف و با قدردانی از دست اندرکاران آن، ظرفیت حرم کریمه اهل بیت و شهر مقدس قم و حوزه های علمیه را برای پوشش، انعکاس و تولید اخبار بسیار برجسته و مهم عنوان کرد.

تولیت آستانه کریمه اهل بیت(ع) در ادامه با تبیین شاخص های رسانه ملی به ویژه رادیو معارف، ابرازداشت: باید جان مایه تمام برنامه های رسانه ملی به ویژه رادیو معارف القای روحیه جهادی به مخاطبان باشد.

محمد حسین صوفی معاون صدای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم، از فعالیت بیش از 115 شبکه رادیویی و تلوزیونی به همت سازمان صدا و سیما خبر داد که به زبان های مختلف برنامه تولید و پخش می کنند.

معاون رسانه ملی اظهارداشت: تا قبل از راه اندازی شبکه های جمهوری اسلامی اخبار دنیا به نفع استکبار مخابره می شد، اما الان انسان های آزاده دنیا به رسانه های جمهوری اسلامی روی آورده اند و بخش قابل توجهی از بیداری اسلامی که جهان اسلام را فرا گرفته منوط به مباحث رسانه ای به ویژه شبکه های جمهوری اسلامی است.

صوفی راه اندازی استودیوی رادیو معارف در حرم کریمه اهل بیت(ع) را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: امروز سعی داریم با استفاده از امکانات رسانه ای احکام و آموزه های اهل بیت را تبیین و ترویج کنیم.

این گزارش حاکی است، در مراسم راه اندازی استودیوی رادیو معارف در حرم کریمه اهل بیت، حجت الاسلام لطفی نیاسر مدیر این رادیو گزارشی از برنامه های رادیو معارف ارائه کرد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات