۱۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۱۲۱۵۵

نشست هم اندیشی مبلغان اندیمشک برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست هم اندیشی مبلغان و روحانیان و ائمه جماعات مساجد شهرستان اندیمشک برگزار شد.
گردهمايي مبلغان اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، نشست هم اندیشی مبلغان و روحانیان و ائمه جماعات مساجد شهرستان اندیمشک روز گذشته با حضور حجت الاسلام نعمت الله خدامی امام جمعه اندیمشک، حجت الاسلام علیپور رییس اداره تبلیغات اسلامی، فرماندار و دیگر مسؤلان این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این دیدار امام جمعه اندیمشک با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص پرهیز از دو دستگی و تفرقه، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت در بین مسؤلان احساس می شود.

وی به اهمیت لزوم وحدت و همدلی اشاره و تأکید کرد: همدلی و وحدت موجب تقویت نظام مقدس اسلامی و سبب نا امید شدن دشمنان اسلام و قرآن می‌شود.

حجت الاسلام خدامی در ادامه افزود: برای توسعه فرهنگ دینی مردم، می بایست خود را مسلح به علم و ایمان کنیم و با اطاعت از مقام معظم رهبری، تلاش بیشتر و یکپارچگی، در این راستا گام برداریم.

در ادامه این مراسم رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اندیمشک گفت: باید تلاش کنیم تا با وحدت و یکدلی باورهای دینی مردم را تقویت کنیم و با تمام وجود در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداریم و جهت مقابله با تهاجم فرهنگی از هیچ کاری دریغ نکنیم.

وی افزود: با توجه به افزایش حجم اعتبارات سازمان تبلیغات اسلامی و تنوع برنامه های فرهنگی مذهبی، باید از این فرصت بدست آمده کمال استفاده را ببریم و با برنامه ریزی و زمانبندی مناسب، اهداف نظام مقدس اسلامی را به عرصه عمل برسانیم./9464/پ203/ص
ارسال نظرات