۲۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۱۱۶۶۵۵

شماره جدید دو هفته نامه ندای رسا منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ شماره جدید دو هفته نامه ندای رسا با محوریت اخبار حوزه علمیه در اهواز منتشر شد.
نداي رسا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، شماره جدید دو هفته نامه ندای رسا با محوریت اخبار حوزه علمیه و موضوعات فرهنگی و مذهبی استان خوزستان به همت خبرگزاری رسا در خوزستان منتشر شد.

مشروح بیانات آیت الله موسوی جزایری در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه در استان خوزستان، خبر برگزاری دومین اجلاسیه مبلغان و مدیران مدارس دیدار معاونان تهذیب مدارس علمیه خوزستان با آیت الله کعبی، خبر برگزاری همایش تجلیل از قهرمانان ورزش استان خوزستان با حضور آیت الله شفیعی، گزارشی ویژه از برگزاری نشست هماهنگی دهه ولایت در خوزستان، خبر انتقاد آیت الله موسوی جزایری از اجرایی نشدن طرح کرسی های آزاد اندیشی، خبر برگزاری دومین همایش آموزشی مبلغان طرح معراج و اجرای دوره مرزبانی از مکتب اهل بیت با حضور طلاب بهبهان و امیدیه از مهمترین اخبار دو هفته نامه ندای رسا محسوب می شود.

خاطره ای از دوران طلبگی آیت الله موسوی جزایری در نجف اشرف، خبر انتشار کتاب کلام نوین اسلامی و آسیب شناسی مبانی علوم انسانی از سوی حجت الاسلام خسروپناه، مشروح بیانات آیت الله حیدری در خطبه های نماز عید سعید قربان، اخبار نماز جمعه اهواز، کوت عبدالله و شیبان، خبر رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله موسوی جزایری و گزارش تصوی از راهپیمایی مردم اهواز در یوم الله سیزدهم آبان و حضور پرشورمردم خوزستان در دعای عرفه از دیگر مطالب هفته نامه ندای رسا به شمار می رود.

زندگی نامه طلبه شهید موسی اسکندری و پاسخ به شبهه ای مبنی بر این که چرا شیعیان در اذان بر ولایت علی(ع) شهادت می دهند، احکام و دانستنی های قرآنی عناوین مطالبی است که در حاشیه های دو هفته نامه ندای رسا منتشر شده است.

لازم به ذکر است، هفته نامه ندای رسا پس از اخذ مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت توزیع در سراسر استان خوزستان به دو هفته نامه تبدیل و هفتمین شماره آن با محوریت اخبار حوزه علمیه چاپ و در اختیار حوزه های علمیه ادارات و نهادهای دولتی قرار گرفت.

گفتنی است، هفتمین دوهفته نامه رسمی ندای رسا در هشت صفحه به صورت تمام رنگی در شمارگان 5000 نسخه به چاپ رسیده است./9464/ن602/ص
ارسال نظرات