۲۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۱۱۸۶۴۸
امام جمعه گتوند:

حقوق بشر غربی ضد بشر است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه گتوند، حقوق بشر را تنها ابزاری برای کاهش نفوذ ایران در میان جوامع دانست و اظهار داشت: استکبار جهانی مسأله حقوق بشر را بهانه ای برای حمله به کشورها و تجاوزگری های خود کرده است.
حجت الاسلام سيد حسين علوي، امام جمعه گتوند
حجت‌الاسلام سید حسین علوی اصل امام جمعه گتوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، با اشاره به تحریم های گسترده غرب بر علیه ایران، اظهار داشت: حقوق بشر برای غرب معنایی نداشته و تنها دست‌آویزی برای مبارزه با ملت های آزادی خواه است.

وی با اشاره به شرایط حقوق بشر در جهان کنونی بیان داشت: استکبار جهانی مسأله حقوق بشر را بهانه ای برای حمله به کشورها و تجاوزگری های خود کرده در مواردی که کرده است در حالیکه حقوق بشری که غرب بیان می‌کند در واقع ضد حقوق بشر است و برای استکبار و صهیونیست جهانی، حقوق بشر معنایی ندارد.

امام جمعه گتوند تصریح کرد: مستکبران و مستبدان از حقوق بشر به عنوان یک بهانه ای برای تجاوز گری و تعدی بر ملت ها استفاده می‌کنند و در اصل می‌خواهند فقط حقوق سرمایه داران را رعایت و آن را افزایش دهند، حال آنکه در همه دنیا به انجام عملیات تروریستی مشغول هستند که عملیات تروریستی روز عاشورای افغانستان نمونه بارزی از آن است.

رییس شورای فرهنگ عمومی گتوند اذعان داشت: حقوق بشری که راه را برای تجاوز و کشتار مردم بیان داشت: گناه باز می‌کند، حقوق بشر نبوده و بلکه تنها آلت دست مستکبران برای تحقق اهداف شوم خودشان است.

وی اظهار داشت: غنی‌ترین حقوق بشر در اسلام بوده و این مسأله در حالی است که مستکبران و در رأس آنان آمریکای جنایتکار با شدت در تلاش برای خشن نشان دادن و تحریف آرمان ها و عقاید دین مبین اسلام هستند، اما خوشبختانه در این برهه از زمان و با توجه به گسترش بیداری اسلامی در جهان توطئه های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی می شوند./9465/ت302/ص
ارسال نظرات