۱۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۱۲۰۷۵۹
همزمان با قیام 19 دی؛

کتاب حماسه ماندگار 19 دی منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از چاپ کتاب حماسه ماندگار 19 دی خبر داد.
19 دي
به گزارش خبرگزاری رسا، حسین نیازمند، مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از چاپ کتاب حماسه ماندگار 19 دی خبر داد و افزود: این کتاب که به بررسی علل و ریشه های قیام نوزدهم دی ماه 1365 می پردازد در شمارگان 2000 نسخه چاپ و در بین کاروان راهیان 19 دی توزیع خواهد شد.

وی همچنین از چاپ و توزیع کتاب لوح محفوظ ، گزارش نخستین جشنواره و نمایشگاه نرم افزارهای قرآنی خبر داد.

وی در ادامه گفت: این کتاب شامل بخش های متنوع اهداف جشنواره و نمایشگاه، گفتگوی با مسئولین استان، مراحل داوری، نتایج بخش های مختلف داوری، آثار رسیده، عنوان های مختلف نمایشگاه و گزارش تصویری می باشد.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: همچنین حدود 500 عدد لوح فشرده بیداری، نخستین مجموعه چند رسانه ای پیشرفته در زمینه دشمن شناسی و صهیونیسم توزیع شد.

این لوح فشرده به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی می باشد و شامل بخش های مصاحبه اختصاصی با وزیر و معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماهنگ بیداری، نماهنگ دوباره سبز خواهد شد، دکلمه اشعار فلسطین ، مستند کاروان آزادی و بازدید مجازی از مسجد الاقصی و قبه الصخره، انیمیشن شهید نوجوان محمد الدوره و انیمیشن کبوتر و صلح می باشد که به همت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تولید شده است./916/د102/ع
ارسال نظرات