۱۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۱۲۲۲۴۵
عضو خبرگان رهبری:

انقلاب اسلامی عقب‌ماندگی های کشور را جبران کرده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین عاملی گفت: ملت ایران با تکیه بر فرهنگ اسلامی و دینی و تدبیر درست، 500 سال عقب‌ماندگی در حوزه‌های مختلف را جبران کرد.
حجت الاسلام و المسلمين عاملي   امام جمعه اردبيل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، عصر امروز در دیدار مدیران و ستاد بزرگداشت دهه فجر این استان اظهار داشت: شناخت و تبیین دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ضرورتی انکارناپذیر برای نسل جوان جامعه است.

وی با تاکید بر این که انقلاب اسلامی ایران خط بطلانی بر تمامی تفکرات غلط اسلام آمریکایی در منطقه بود، خاطرنشان کرد: انقلاب دینی ملت ایران در حقیقت گام بزرگی در بزرگداشت و احیای شعائر و فرائض اسلامی فراموش شده در جامعه اسلامی بود.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: حرکت مردمی سال 1357 پایه های رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار در منطقه را به تزلزل انداخت، تا جایی که اگر زمانی سفرای امریکا در منطقه خاورمیانه شیخ‌المشایخ بودند امروز در نهایت خفت و خواری هیچ اختیاری از خود ندارند.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با تاکید بر این که ملت ایران با تکیه بر فرهنگ اسلامی و دینی و تدبیر درست، 500 سال عقب‌ماندگی در حوزه‌های مختلف را جبران کرد، افزود: هویت ایرانی، استقلال، عزت و عظمت ملت قبل از انقلاب به تاراج رفته بود، اما امروز ایرانی آزاد، مستقل و خودکفا در تمامی عرصه ها را شاهد هستیم.

وی دیگر ارمغان انقلاب اسلامی را اعتماد به نفس و خودکفایی ملت ایران دانست و اظهار داشت: بزرگترین هنر انقلاب اسلامی آگاهی ‌بخشی به دیگر ملت‌های آزاده منطقه بود، اگر امروز شاهد آخرین نفس های حکومت های دست نشانده غرب در منطقه هستیم، قطعا بدانید که از آرمان امام راحل و انقلاب اسلامی ملت ایران الهام گرفته اند.

عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود خواستار جذابیت، نوآوری و ابتکار در ویژه برنامه های دهه فجر شد و اظهار داشت: باید با پرهیز از پرداختن به برنامه‌های شکلیف به دنبال اجرای برنامه‌های محتوایی باشید تا نسل آینده بیشتر با عظمت این انقلاب آشنا شوند.

همچنین سید حسین صابری، استاندار آذربایجان شرقی در سخنانی به ارایه گزارشی از تعداد پروژه های عمرانی استان که در دهه فجر مورد بهره برداری قرار می گیرند، پرداخت و اظهار داشت: نظام اسلامی در طول 32 سال گذشته به اندازه صدها سال رژیم ستمشاهی خدمات ارایه کرده است.

وی با تاکید بر این که ترور، تحریم و تهدید عزم و اراده ملت ایران در ادامه راه امام راحل و عمل به رهنمودهای ولایت فقیه را مصمم کرده است، خاطرنشان کرد: تحریم های اخیر غرب تنها تنش‌ و بحران اقتصادی در اتحادیه اروپا را افزایش خواهد داد.

صابری در پایان از افتتاح 257 پروژه عمرانی، خدماتی، تولیدی و اقتصادی به ارزش 157 میلیارد تومان در سراسر استان اردبیل همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد./935/پ202/س

ارسال نظرات