۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۱۲۸۷۹۶
آیت الله موسوی جزایری:

طرح الحاق بحرین به عربستان توطئه شیطانی استکبار است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهواز طرح الحاق بحرین به عربستان را جنایتی بزرگ و توطئه ای شیطانی از سوی سران استکبار دانست و به آل خلیفه هشدار داد بدانند فرجام دیکتاتورهای سقوط کرده منطقه، در انتظار آنان نیز هست.
آيت الله موسوي جزايري ، نماينده ولي فقيه در خوزستان آيت الله موسوي جزايري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، امام جمعه اهواز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، با اشاره به طرح الحاق بحرین و عربستان، حق حاکمیت مردم هر کشور را به دست خود آن ملت دانست و افزود: شواهد در کشور بحرین نشان دهنده این است که مردم این کشور از آل خلیفه بیزارند و امروز آل خلیفه حق حکومت بر مردم مسلمان بحرین را ندارد.

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که در چند ماه اخیر افزون بر کشتار ده ها نفر از مردم مظلوم بحرین، آنها فجیع ترین شکنجه ها را از سوی حکومت آل خلیفه تحمل می کنند گفت: با این اوصاف دنیای استکبار که مهم ترین شعارش دموکراسی است، از این اعمال ننگین حمایت و پشتیبانی می کند.

امام جمعه اهواز با بیان این که ملت مسلمان ایران از وقوع چنین فجایعی دل خون شده است، گفت: طرح الحاق بحرین و عربستان جنایتی بزرگ و توطئه ای شیطانی از سوی سران استکبار است.

وی خطاب به آل خلیفه تأکید کرد: پادشاه و دیگر سران حکومتی بحرین بدانند که دوران ظلم کوتاه است و همان بلایی که گرفتار قذافی، مبارک و دیگر ظالمان شد بر سر شما نیز خواهد آمد.

آیت الله موسوی جزایری به برنامه های اسلام ستیزانه حکام جمهوری آذربایجان در روزهای اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: اخیراً خبری با موضوع برگزاری رژه همجنس گرایان در آذربایجان منتشر شده است که انجام این عمل به لکه ننگی برای این کشور تبدیل خواهد شد و ما به آنها توصیه می کنیم زیر بار این خفت و خواری نروند.

امام جمعه اهواز با اشاره به سوم خرداد ماه، این روز را روز فتح اعجاب آمیز خرمشهر خواند گفت: این پیروزی بزرگ نعمتی از سوی خداوند بود که به دست جوانان با خدای ایران اسلامی پدید آمد.

وی با بیان اینکه ماه رجب فرصتی بسیار مناسب برای مسلمانان جهت توبه به درگاه خدواند است به حدیثی از پیامبر اکرم در رابطه با اهمیت عبادت در این ماه اشاره کرد و گفت: گرفتن روزه و استغفار در این ماه بسیار در درگاه خدا فضیلت دارد و می تواند تأثیر بسزایی در بخشش گناهان انسان داشته باشد./9464/پ202/ج

ارسال نظرات