۰۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۱۲۹۲۸۱
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه؛

جنگ جدید جنگ هنر است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی سپاه در همایش حزب الله سایبر گفت: ما در عرصه فرهنگی مشکل کم‌کاری، خلاء هم‌افزایی و خلاء هم‌کاری داریم، ما اکنون دارای توانی هستیم که می‌توانیم دنیا را تغییر دهیم و مسیر حرکت به سمت قله‌ها به برکت مجاهدت‌های نسل قبلی هموار است.
حميد‌رضا مقدم‌فر

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حمید‌رضا مقدم‌فر معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در هشتمین همایش حزب‌الله سایبر گفت: فتح خرمشهر نقطه عطفی در معادلات جنگ بود و افق روشنی را پیش روی رزمندگان ایجاد کرد.

وی در ادامه افزود: دکترین دفاعی ما از دو پایه مجاهدت، عزم، اراده و اعتماد و توکل به خداوند متعال تشکیل شده بود، از‌این‌رو پیروزی‌ها پی‌در‌پی بود.

مقدم‌فر با اشاره به این‌که این دو پایه در اواسط جنگ متزلزل شد، اظهار داشت: از‌این‌رو پیروزی‌ها کم‌رنگ شد، در سوم خرداد این دو پایه به صورت پر‌رنگ به صحنه آمد و سبب آن پیروزی عظیم و فتح خرمشهر شد.

وی خاطر نشان کرد: نسل اولی‌ها با این دو مؤلفه خوب مقاومت کرده، راه را هموار و پیروزی را برای نظام اسلامی محقق کردند و حالا نوبت شما جوانان است، شماها جهان آرا های الان هستید که باید خرمشهر‌های فتح شده را پس بگیرید.

مدیرعامل سابق خبرگزاری فارس یادآور شد: در مقایسه با اول انقلاب کار بسیار سخت شده است، زیرا معادله چند مجهولی و دشمن شناسی مشکل شده است، از‌این‌رو است که مقام معظم رهبری فرمود«بصیرت یعنی نگاه عمیق لازم است».

وی بیان داشت: آمریکایی‌ها اصلا واژه جنگ نرم را به کار نمی‌برند و می گویند قدرت نرم، آن‌ها جنگ نرم را رشد داده و به مرحله جاسوسی، ترور و جنگ نیمه سخت رساندند و پس از آن باز این مرحله را رشد داده و گفتند جنگ هنر.

مقدم‌فر با بیان این‌که هنر دربردارنده همه ابزار‌های هنری است، تأ کید کرد: موسقی و سریال یکی از این ابزار‌ها است، برای مثال می‌توانیم به مستند کشته شدن ندا آقا سلطان اشاره کنیم که سعی داشتند این جریان را به نظام تحمیل کنند، اما نتوانستند.

وی تصریح کرد: ما در عرصه فرهنگی مشکل کم‌کاری، خلاء هم‌افزایی و خلاء هم‌کاری داریم، ما اکنون دارای توانی هستیم که می‌توانیم دنیا را تغییر دهیم و مسیر حرکت به سمت قله‌ها به برکت مجاهدت‌های نسل قبلی هموار است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود این‌که می خواهند ضعف را به ما تحمیل کنند، جایگاه امروز انقلاب اسلامی در بهترین وضع از ابتدای انقلاب تا به حال است و دشمنان هیچ‌گاه نخواهند توانست نور الهی را خاموش کنند، البته عرصه عرصه آزمایش است و باید خود را برای آزمایش‌های سخت‌تر آماده کنیم. /929/پ202/ن

ارسال نظرات