۱۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۱۳۴۶۷۷
با محوریت تربیت در نهج‌البلاغه؛

پخش برنامه«آیین تربیت» هر هفته در رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ برنامه «آیینه تربیت» با محوریت تربیت در نهج البلاغه هر هفته از رادیو معارف پخش می‌شود.
راديو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، از تأمل در اهتمام دین اسلام به همه ابعاد وجودی انسان از جمله روح و جسم ، فطرت و عقل، توجه ویژه آن به بلوغ فکری و رشد انسان و تربیت و تزکیه او، و ارائه برنامه‌ای فراگیرتر از مکاتب بشری، به غنای واقعی آن می‌توان پی‌برد؛ چنان که خداوند تزکیه را جزء اهداف اصلی بعثت پیغمبر خود و انسان را موجودی توانا و مسئول می‌داند. از جمله منابع غنی در تربیت اسلامی کلام گهربار حضرت امیر المومنین علی علیه السلام در نهج البلاغه است.

رادیو معارف با بهره گیری از این کتاب ارزشمند و گرانقدر برنامه‌ای با عنوان «آیینه تربیت» تدارک دیده است که در آن به موضوع تربیت در نهج البلاغه می‌پردازد.

در برنامه این هفته «آیینه تربیت» توسط حجت السلام رضا محمدی، کارشناس این برنامه به موضوع ابزار تربیت، زمان تربیت، شرایط مربی، نقش قرآن در تربیت و تربیت از دیدگاه اهل بیت علیه السلام پرداخته خواهد شد.

برنامه «آیینه تربیت» کاری از گروه قرآن و حدیث، به تهیه کنندگی، سردبیری و نویسندگی سید روح الله شجاعی و اجرای رضا حبیبی هر دوشنبه ساعت 17:10 از شبکه رادیویی معارف تقدیم شنوندگان فرهیخته خواهد شد./919/د102/ن

 

ارسال نظرات