۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۱۳۵۲۱۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

روز قدس، تجلی وحدت امت اسلامی برای نابودی صهیونیسم جهانی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که روز قدس، روز همبستگی امت مسلمان جهان و مبارزه با صهیونیسم جهانی است، گفت: فلسطین تداعی بخش آزادگی، مقاومت و نماد برجسته امیدواری انسان به آینده است.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

 

حجت الاسلام والمسلمین سیدصابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس گفت: روز قدس، روز همبستگی امت مسلمان جهان به منظور دفاع از ملت مظلوم فلسطین و مبارزه با صهیونیسم جهانی است.

 

وی اظهار داشت: روز جهانی قدس روز اتحاد و انسجام ملی مسلمانان در برابر رژیم غاصب صهیونیست به عنوان منفورترین رژیم در دنیا است.

 

امام جمعه بهشهر به مقاومت دلیرانه و شجاعانه مردم فلسطین در برابر زورگویی‌های رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در این برهه از زمان حضور گسترده مردم کشورهای اسلامی در مراسم راهپیمایی روز قدس بهترین حمایت از مبارزات حق طلبانه فلسطینیان است.

 

وی ادامه داد: فلسطین صف مقدم مبارزات است و مردم فلسطین از سایر مسلمانان دفاع می کنند و مانند سدی در مقابل صهیونیست ها ایستاده اند و اگر مبارزات مردم فلسطین و لبنان نبود شاید بسیاری از کشورهای عربی و غیرعربی مورد تهاجم قرار می گرفتند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری افزود: دیر زمانی است که مردم مسلمان و مظلوم فلسطین زیر چنگ و دندان دژخیمان و اشغالگران بی دین صهیونیست گرفتار شده اند و سال ها است که نخستین قبله گاه مسلمانان عرصه تاخت و تاز گستاخانی از خدا بی خبر شده است و دیدگان اشکبار میلیون‌ها مسلمان نظاره‌گر اهانت صهیونیست‌های جنایتکار و زمین‌خوار به حریم مقدس نخستین قبله‌گاه مسلمانان است.

امام جمعه بهشهر گفت: جهانیان یقین دارند که فلسطین تنها یک سرزمین نیست، بلکه عصاره تاریخ، تمدن و فرهنگ بشری است، زیرا فلسطین تداعی بخش آزادگی، مقاومت و نماد برجسته امیدواری انسان به آینده است.

حجت الاسلام والمسلمین جباری ادامه داد: روز قدس مظهر حمایت از مظلوم و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است که از یک سو در مکتب والای اسلام به این موضوع بسیار توجه شده و از سوی دیگر گفتمان انقلاب اسلامی بر این اساس استوار است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که روز قدس نماد و مظهری از خروش و جوشش مسلمانان علیه سران کفر و مستکبران جهان است، تصریح کرد: روز جهانی قدس، یادگار امام خمینی (ره) است که ملت ایران همه ساله با حضور خود در این راهپیمایی حمایت خود را از سیاست‌های دولت در قبال رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند.


امام جمعه بهشهر افزود: حضور در راهپیمای روز جهانی قدس، وظیفه شرعی و الهی است و هر کسی باید به میزان توان خود در این راهپیمایی شرکت کند تا بتواند خشم و انزجار خود را از دشمنان اسلام به نمایش بگذارد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این مطلب که استکبار جهانی همه تلاش خود را در سال‌های اخیر برای سرکوب‌کردن مقاومت لبنان، فلسطین و غزه انجام داده است، گفت: دلیل ناکامی‌های استکبار جهانی، حمایت همه جانبه مردم جهان از فلسطین است.

 

وی با اشاره به این که دفاع از آرمان فلسطین عین دینداری است، گفت: دفاع از مظلوم در بطن دین اسلام وجود دارد و به این دلیل باید برای رهایی مسلمانان اسیر در بند استکبار جهانی تلاش کنیم و این مهم در شرایط کنونی تنها با شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس میسر است.

 

 حجت الاسلام والمسلمین جباری اضافه کرد: روز قدس نمادی برای سرزندگی و پویایی جهان اسلام است و این مهم نشان دهنده آن است که مسلمانان برای آینده جهان اسلام در تکاپو هستند.

 

وی با اشاره به این که روز قدس همیشه در تاریخ می‌ماند، گفت: روز قدس روزی است که جهان اسلام برای مبارزه با استکبار و ظلم قیام می‌کند و فارغ از هر گونه اختلاف بر سر آمریکا و اسرائیل جنایتکار فریاد می‌زند./950/ت302/ب

ارسال نظرات