۲۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۳۵۷۴۴
نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری:

حضور مردم در روز قدس نشان دهنده اقتدار امت اسلام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس موج بیداری اسلامی را دامن می‌زند تا در آینده‌ای نزدیک بنیان کاخ ستم در دنیا را ریشه‌کن کند.
نماينده مردم گيلان در مجلس خبرگان رهبري

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رضا رمضانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، امروز با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس اظهار داشت: حضور حماسه ساز و سیاسی امت اسلام در روز جهانی قدس، نتیجه آرمانخواهی معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبری معظم است و بدون تردید ثمره این حضور گسترده مردمی، ایجاد روحیه مطالبه و جسارتی است که امروز به موج بیداری اسلامی دامن زده و می‌رود تا در آینده‌ای نزدیک بنیان کاخ ستم را در سراسر دنیا، به ویژه در جهان اسلام ریشه‌کن کند.

 

این پیام می‌افزاید: اکنون در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حالی که مهمان سفره واسعه الهی هستیم و شب‌های قدر به دعا و نیایش با حضرت حق سپری شده است، برای تکمیل بسته معنویت این ماه در شرق و غرب دنیا دست در دستان هم می‌گذاریم تا خواب آشفته مستکبران به کابوسی وحشتناک تبدیل شده و رعب و هراس بر اردوگاه متجاوزان مستولی شود.

 

در ادامه این پیام آمده است: در شرایطی که سازمان‌های بین‌المللی در مقابل جنایاتی که در فلسطین اتفاق می‌افتد، مهر سکوت بر لب زده‌اند، حضور مردم در صحنه دفاع از ستمدیدگان بی‌دفاع فلسطین نشان دهنده عزم و اقتدار امت اسلام و اعلام آمادگی برای ظهور منجی عالم بشریت (عج) است.

 

حجت الاسلام والمسلمین رمضانی در ادامه پیام خود آورده است: راهپیمایی مردم ولایت‌مدار، خداجو و ظلم ستیز گیلان در این روز جهانی و باشکوه مانند سه دهه گذشته، موجب برهم زدن تعادل روانی جبهه کفر، نفاق و تزویر بوده و امید مردم ستمدیده فلسطین برای احقاق حق حیات، حق اسکان و حق حاکمیت بر سرنوشت خود را به عنوان حق اجتماعی مقبول بین‌المللی بیشتر می‌کند.

 

در پایان این بیانیه آمده است: برای همه شما خوبان و تمام وجدان‌های بیداری که در این روز برای محکومیت ظلمی که بر ستمدیدگان فلسطین رفته، به خیابان‌ها می‌آیند و فریاد عدالت‌خواهی و حق طلبی سر می‌دهند از پیشگاه با عظمت پروردگار پاداش جزیل می‌طلبم و برای آنها نصرت و پیروزی مسئلت دارم./950/د101/ب

ارسال نظرات