۰۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۱۳۶۱۹۴
فردا؛

اردوی توجیهی طلاب جدید الورود حوزه علمیه گلستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره آمار و بررسی حوزه علمیه گلستان از برگزاری اردوی توجیهی فرهنگی طلاب ورودی 92-91 گلستان در اردوگاه صالحین شیرآباد خبر داد.
طلاب


حجت الاسلام محسن عباس آبادی، رییس اداره آمار و بررسی حوزه علمیه استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان با اشاره به برگزاری اردوی توجیهی فرهنگی طلاب ورودی 92-91 این استان، اظهار داشت: این اردو در اردوگاه صالحین شیرآباد به مدت دو روز از فردا با حضور 243 نفر از طلاب جدیدالورود حوزه علمیه استان گلستان برگزار خواهد شد.


وی ارتقای سطح انگیزشی و آشنایی طلاب با مسائل و مراحل طلبگی را از جمله اهداف برگزاری این دوره اعلام کرد.


رییس اداره آمار و بررسی حوزه علمیه گلستان با اشاره به برنامه های این اردو، ابراز داشت: این اردو از فردا با برگزاری افتتاحیه با سخنرانی مدیر حوزه علمیه استان گلستان حجت الاسلام ملکی آغاز و در ادامه سه کارگاه هدف از طلبگی، آشنایی با وظایف طلبگی و آشنایی با مراحل طلبگی در طول روز برگزار خواهد شد.


حجت الاسلام عباس آبادی با اشاره به برنامه های روز جمعه این اردو، خاطرنشان کرد: برگزاری جلسه پرسش و پاسخ، گفتگوی آزاد، کارگاه آشنایی با مسائل و مشکلات طلبگی و همچنین برگزاری اختتامیه با سخنرانی امام جمعه آزادشهر حجت الاسلام حسینیان از برنامه های این اردو در روز جمعه است.


وی در پایان تصریح کرد: پس از برگزاری این اردو، طلاب جدید الورود از روز شنبه چهارم شهریور در دوره اختبار و تثبیت مدارس علمیه استان به مدت یک ماه شرکت خواهند کرد./950/ت303/ب

ارسال نظرات