۲۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۳۸۱۶۹
دبیر ستاد احیای امر به معروف قم:

ترویج امر به معروف و نهی از منکر موجب امنیت جامعه می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قم بر ضرورت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد و گفت: انزجار قلبی در برابر عمل منکر سبب جلوگیری از تکرار آن خواهد شد.
حجت??الاسلام علي سليم?زاده، دبير ستاد احياي امر به معروف و نهي از منکر استان قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سلیم زاده دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قم در گرهمایی مسؤولان و پرسنل نیروی انتظامی و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قم، که پیش از ظهر امروز در سازمان تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، برگزاری جلسات ستاد احیای امر به معروف را سبب انس و تعامل بیشتر اعضا عنوان کرد.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قم خاطرنشان کرد: این ستاد در سال 73 به امر مقام معظم رهبری تشکیل شد و در سراسر کشور مسؤولیت این ستاد بر عهده نماینده ولی فقیه در هر استان است.
حجت‌الاسلام سلیم زاده گفت: ریاست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور بر عهده آیت‌الله جنتی است و در هر استان نیز نماینده ولی فقیه یا امام جمعه شهر عهده دار این مسؤولیت است.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قم خاطرنشان کرد: چون در قم چهار امام جمعه وجود دارد ریاست این ستاد در قم بر عهده حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی گذاشته شد.
وی با بیان این‌که پنج سال از عمر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر دراستان قم می‌گذرد، ابراز کرد: حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی در این ستاد منشأ آثار فراوانی بوده است.
حجت‌الاسلام سلیم زاده گفت، پنج معاونت در استان قم در حال همکاری با ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر هستند و اقدامات با کمک آنها صورت می‌گیرد.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مظلوم است، ابراز داشت: رهبری تأکید فراوان داشتند که این فریضه الهی در میان مردم نهادینه شود و همه به این امر مهم توجه کنند.
وی با بیان این که اگر مردم در مواجهه با منکر انزجار قلبی خود را نمایان کنند، این عمل تکرار نخواهد شد اظهار داشت: اگر این فرهنگ در میان مردم نهادینه شود جامعه مصون خواهد ماند.
حجت‌الاسلام سلیم زاده در پایان گفت: نیروی انتظامی بازوی نظام اسلامی و حامی آمران به معروف و ناهیان از منکر است و تعاملات بیشتر این دو نهاد در پیشبرد امور تأثیر فراوانی خواهد داشت./927/ پ202/ن
ارسال نظرات