۰۹ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۱۴۰۷۰۵

نشست مشترک ائمه جمعه و استاندار اردبیل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست هم‌اندیشی و تعامل میان ائمه جمعه استان اردبیل و استاندار جدید با حضور نماینده ولی فقیه در اردبیل برگزار شد.
 حجت‌الاسلام والمسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در نشست مشترک ائمه جمعه و استاندار اردبیل ضمن آرزوی موفقیت برای اکبر نیکزاد اظهار داشت: ائمه جمعه مورد وثوق مردم، امین و دلسوز نظام اسلامی هستند.

 

وی بهره‌مندی دولتمردان از نکته نظرات علما، روحانیان و ائمه جمعه را راهگشای معضلات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانست.

 

نماینده خبرگان رهبری با تشریح برخی مشکلات و معضلات موجود در استان اردبیل تصریح کرد: فرصت‌های بسیار و مناسب سرمایه‌گذاری در عرصه‌های مختلف در استان وجود دارد که متأسفانه در سالیان گذشته مورد غفلت واقع شده است.

 

امام جمعه اردبیل ادامه داد: امروز این نشست ترتیب یافته تا برخی مسائل حساس استان و کشور را از زبان ائمه جمعه شنیده و تصمیم گیری صورت گیرد، انتظار داریم تا دولتمردان نیز به دغدغه‌های ائمه جمعه با دید مثبت و کاربردی نگاه کنند.

 

همچنین نیکزاد، استاندار اردبیل در سخنانی با بیان این‌که جایگاه ائمه جمعه در شهرها همان جایگاه ولایی رهبر معظم انقلاب است، اظهار داشت: اگر می بینیم که توطئه های دشمنان در تمامی ابعادش خنثی می شود، ابتدا در سایه لطف پروردگار و در مرحله دوم در سایه برکات وجودی ائمه جمعه و حضور مردم در صحنه های مختلف است.

 

وی بهره مندی از نکته نظرات و تذکرات ائمه جمعه را راهشگای امور دانست و گفت: تعامنل و همد اندیشی با علما، روحانیت به ویژه ائمه جمعه اهمیت بسزایی در رفع موانع و مشکلات پیش روی خدمت رسانی به  مردم دارد./935/پ202/س

 

ارسال نظرات