۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۴۱۷۶۸
دبیر ستاد یادواره شهدای روحانی استان قم تأکید کرد؛

ضرورت بزرگداشت و تجلیل از مقام شهدای روحانی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم بر ضرورت بزرگداشت و تجلیل از مقام شهدای روحانی تأکید کرد و گفت: باید از خدمات ارزنده و ماندگار شخصیت‌های برجسته‌ای که سرمایه‌های معنوی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی خرج کردند قدردانی کنیم.
حجت‌الاسلام سيد حسن اکبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید حسن اکبری مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد یادواره شهدای روحانی استان قم با حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)، با بیان این‌که شهر مقدس قم مرکز علم و عقل و الگوی دیگر شهرهای کشور است، گفت: استان قم می‌تواند در زمینه برگزاری یادواره‌های شهدا نیز الگو باشد.
دبیر ستاد یادواره شهدای روحانی استان قم ابراز داشت: بخش‌های مختلفی در قالب یادواره شهدای روحانی تدارک دیده شده و با دعوت از محققان و نویسندگان سعی شده است تا اقدامات علمی و پژوهشی مناسبی ارائه شود.
وی با بیان این‌که چند فیلم در زمینه شهدای روحانی ساخته شده است، اظهار داشت: امیدواریم نظرات تولیت آستانه مقدسه برای اعضای ستاد راهنما باشد و در این مسیر کمک حال ما باشند.
حجت‌الاسلام اکبری بر ضرورت بزرگداشت و تجلیل از مقام شهدای روحانی تأکید کرد و گفت: باید خدمات ارزنده و ماندگار شخصیت‌های برجسته‌ای که سرمایه‌های معنوی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی خرج کرده و جان خود را نثار انقلاب کردند را به بهترین شکل منعکس کنیم.
وی با اشاره به تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی در زمینه بزرگداشت شهدای روحانی، از بسیج دانشجویی استان که همکاری‌ها لازم را با ستاد یادوراه شهدای روحانی داشته قدردانی کرد.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم بیان داشت: امیدواریم برگزاری یادواره شهدای روحانی که بر اساس منویات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد، مورد عنایت خداوند و رضای امام زمان(عج) واقع شود.
حجت‌الاسلام اکبری با بیان این‌که ماندگاری نمایشگاه شهدای روحانی تأثیر فراوانی بر مردم خواهد گذاشت، خواستار مساعدت تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) در برپایی نمایشگاه شهدای روحانی شد و گفت: تنها مکانی که می‌تواند این مجموعه را یاری دهد و به ماندگاری آن کمک کند حرم کریمه اهل بیت است./927/پ202/ج
ارسال نظرات