۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۴۴۹۸۳

پرتال جامع غدیر رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از پرتال جامع غدیر رونمایی شد.
رونمايي از پرتال جامع غدير

به گزارش خبرگزاری رسا، روز گذشته با حضور حجت الاسلام خاموشی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی در سالن کنفرانس موسسه تبیان از پرتال جامع غدیر تبیان که به همت ستاد غدیر موسسه راه اندازی شده است رونمایی شد.

در این مراسم حجت الاسلام خاموشی با تبیین جایگاه امامت در معارف اسلامی، مقام شفاعت در قیامت را در انحصار ائمه طاهرین علیهم السلام دانست و تأکید کرد آیات بسیاری از جمله آیات سوره دهر و سوره ی نبأ در شان و فضیلت امیرمۆمنان و اهل بیت(ع) نازل شده است.

وی تصریح کرد حدیث کساء با سند بسیار محکمی که دارد و احادیث دیگر همه و همه گویای جایگاه بی بدیل خاندان پیامبر (ص) می باشند.

پرتال جامع غدیر با هدف ایجاد فضایی غنی و جامع جهت نشر معارف ناب غدیر و پاسخ به ندای پیامبر(ص) مبنی بر اطلاع رسانی سینه به سینه مسأله امامت امیر مومنان راه اندازی شده است.

در ادامه این مراسم علیرضا طالب پور، مدیرعامل موسسه تبیان به تبیین جایگاه تبیان در فضای مجازی پرداخت و تأکید کرد امروز سایت تبیان با حجم عظیمی از تولید و تجمیع محتوا بی شک در جایگاهی منحصر به فرد در کشور قرار دارد.

همچنین علیرضا مهدوی معاون محتوای موسسه و سردبیر سایت تبیان ضمن تشریح عملکرد ستاد غدیر موسسه، به طرح های مشارکتی انجام شده با سازمان فرهنگی هنری شهرداری و سایر موسسات اشاره کرد و افزود: با همکاری صورت گرفته با ارگان های مختلف ضمن ایجاد شور و نشاط در آرایش شهری، محتوای بسیار زیادی را در فضای مجازی با موضوع غدیر تولید و ارائه کرده ایم.

وی ضمن اشاره به سه طرح اصلی تبیان به مناسبت غدیر یادآور شد: پرتال جامع غدیر با هدف ایجاد فضایی غنی و جامع جهت نشر معارف ناب غدیر و پاسخ به ندای پیامبر(ص) مبنی بر اطلاع رسانی سینه به سینه مسأله امامت امیر مومنان(ع) راه اندازی شده است.

در ادامه مهندس موسی سلطانی، مدیر شبکه کودک تبیان و عضو ستاد غدیر به معرفی بخشهای مختلف پرتال پرداخت.

کاربران گرامی می توانند جهت دسترسی به پرتال جامع غدیر تبیان اینجا را کلیک نمایند./959/د102/ص

ارسال نظرات