۰۳ آذر ۱۳۹۱ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۱۴۷۷۱۲
سردار جوانی:

مردم با ایستادگی راه تحقق راهبردهای غرب را بسته‌اند

خبرگزاری رسا ـ مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه هندسه سیاسی جهان بر ضد اهداف غرب در حال تغییر است، تأکید کرد: آمریکا و صهیونیسم با توجه به جنایاتی که در جهان انجام داده‌اند حق ندارند خود را اصلاح طلب بخوانند.
 سردار جواني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سردار جوانی، مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، صبح امروز در گردهمایی بسیجیان دانشگاه های خراسان رضوی که در محل مجتمع فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد برگزار شد، با بیان این‌که مکتب عاشورا بهترین راه برای رسیدن به جایگاه خلیفة اللهی است، اظهار کرد: مکتب عاشورا، مکتبی انسان ساز است و بسیجیان با تفکر عاشورایی که از آن برخوردار هستند در میان افراد جامعه نسبت به واقعه عاشورا مسؤولیت بیشتری دارند.

 

وی با اشاره به پیام های عاشورا، ابراز داشت: اگر بتوانیم درس ها، عبرت ها و پیام های عاشورا را به مردم شناسانده و در جامعه نهادینه کنم، به هدف خود خواهیم رسید.

سردار جوانی، عبارت «هیهات من ذله» امام حسین(ع) را از مفاهیم عالی نهضت عاشورا دانست و ادامه داد: امام حسین(ع) با بیان این سخن در مقابل یزید ایستادند و مرگ ذلت بار را نپذیرفتند و سبب زنده نگاه داشتن اسلام شدند.

 

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به مفهوم عزت و ذلت، گفت: از عوامل عزت می توان اطاعت از خدا، ولایت مداری، جهاد و مبارزه با باطل، ایثار و استقامت، و از عوامل ذلت زمام داران بی کفایت، بی خیالی و بی احساسی در مقابل توده های جامعه را نام برد.

 

وی با بیان این‌که شناخت امام خمینی(ره) در زمان برپایی انقلاب شکوهمند ایران از انسان ها یک شناخت حقیقی بوده است، گفت: امام خمینی(ره) برای برپایی انقلاب اسلامی ایران یک شناخت حقیقی نسبت به انسان ها داشته اند نه مانند مکتب سوسیالیسم که میلیون ها کشته را برای بشر به جا گذاشت و در پایان هم فرو پاشید.

 

سردار جوانی با بیان اینکه بسیج در امتداد واقعه عاشورا قرار دارد و تفکر بسیجی باید یک تفکر عاشورایی باشد، اظهار کرد: یکی از مطالبی که همه مردم و بویژه بسیج دانشجویی باید به آن توجه کنند این است که باعزت زندگی کردن بهتر از زندگی ذلت بار است.

 

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: امروز می توان با جرأت و اطمینان گفت که ملت ایران ملتی عزیز و با عزت است چرا که در این 33 سال که از انقلاب اسلامی ایران می گذرد ما شاهد هستیم که مردم شریف ایران اسلامی با عزت در مقابل تمام مشکلات ایستاده اند و دشمنان ایران اسلامی را در تمام عرصه ها با شکست مواجه ساخته اند.

 

سردار جوانی با اشاره به این‌که مردم ایران اسلامی از تحقق راهبردهای غرب جلوگیری کرده اند، بیان کرد: مردم ایران اسلامی در چند سال گذشته به خوبی راه تحقق راهبردهای غرب را بسته اند.

 

هندسه سیاسی جهان برضد اهداف غرب در حال تغییر است

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این‌که هندسه سیاسی جهان برضد اهداف غربی ها در حال تغییر است، گفت: صحنه های مبارزاتی که در جهان شکل گرفته است برخلاف نظرات شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیست بین الملل است و بعد از چند صد سال هندسه سیاسی جهان بر ضد اهداف غربی ها در حال تغییر است.

 

وی تصریح کرد: تحولات شکل گرفته در جهان اسلام از واقعه عاشورا سرچشمه گرفته و مکتب امام خمینی(ره) نیز الهام گرفته از انقلاب امام حسین(ع) در روز عاشورا بوده است.

 

سردار جوانی با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) مبنی بر عدم جدایی دین از سیاست، ابراز کرد: اسلام دینی سراسر سیاسی است.

 

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار کرد: بیداری اسلامی و خود باوری ملت های مسلمان است که سبب شده در مقابل دشمنان ضد دین قرار بگیرند.

 

وی با بیان این‌که جنگ ایران و دشمن در ایستگاه آخر قرار دارد، ادامه داد: با نگاهی به رخدادهای جهان به نظر می رسد ، جنگ ایران و دشمن در ایستگاه آخر قرار دارد و دشمن با نگرانی در جبهه مقابل ما قرار گرفته که به امید خدا این نبرد با پیروزی ایران اسلامی به پایان خواهد رسید.

 

سردار جوانی با اشاره به توطئه های دشمن در 33 سالی که از انقلاب اسلامی ایران می گذرد، یادآور شد: دشمن در ابتدای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی با شروع جنگ تحمیلی خواهان شکست ایران بود ولی مردم ایران با بصیرت و آگاهی در این جنگ هشت ساله مقدس دشمن را نا امید کردند.

 

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: پس از جنگ سخت، دشمن جنگ نرم را آغاز کرد و فتنه 88 هم محصول جنگ نرم دشمن بود که عناصر انقلابی به جبهه دشمن رفتند و علیه انقلاب اسلامی ایران قیام کردند ولی باز هم مردم ایران در حماسه 9 دی ماه آن ها را سرکوب کردند.

 

آمریکا و صهیونیسم حق ندارند خود را اصلاح طلب بخوانند

سردار جوانی تصریح کرد: جنگی که دشمن هم اکنون با ایران آغاز کرده است جنگ مقاومتی است و امیدواریم به لطف خدا مردم با عزت ایران از این جنگ هم سر بلند بیرون بیایند.

 

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال جداکردن مردم از مسوولان نظام جمهوری اسلامی است، بیان کرد: دشمن می خواهد با گرفتن مردم از مسوولان نظام، اهداف خود را پیش ببرد ولی مردم ایران باید هوشیار باشند و بدانند که دشمن در حسرت کشاندن ایران پای میز مذاکره است.

 

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه حرکت بیداری اسلامی در منطقه، ضد غرب است، خاطرنشان کرد: باید به این نکته توجه کرد که اسلامی که امام خمینی(ره) برای مردم ایران آوردند متفاوت از اسلامی است که در منطقه شکل گرفته ولی مهم این است که همه این حرکات ضد غربی است.

 

وی تأکید کرد: آمریکا و صهیونیسم با توجه به جنایاتی که در جهان انجام داده‌اند حق ندارند خود را اصلاح طلب بخوانند./930/پ201/پ

ارسال نظرات