۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۱۴۹۶۹۹

ایجاد روحیه جهادی در جامعه نقش بسزایی در تشکیل فرهنگ‎ها دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد با بیان این که خدمت در نهادهای دینی و فرهنگی افتخاری است برای کسانی که در این اماکن فعالیت می کنند ابراز داشت: ایجاد روحیه جهادی در جامعه باید از اولویت های کاری این نهاد ها باشد؛ چرا که نقش ویژه ای در تشکیل و باز سازی فرهنگ ها دارند.
ایجاد روحیه جهادی در جامعه نقش بسزایی در تشکیل فرهنگ‎ها دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب غرب، حجت‌الاسلام سید مهدی ساداتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد، امروز در همایش بازنشستگان این اداره، با بیان این که احیا و تقویت شعائر مذهبی یکی از اولویت های کاری سازمان تبلیغات اسلامی است اظهار داشت: فراهم‌ آوردن زمینه هدایت و آگاهی مردم، بهترین عمل و سرمایه جاودان است.

وی با اشاره به این که بهترین مردمان و انسان‌ها پیامبران و اوصیاء الهی هستند خاطرنشان کرد: بشریت مدیون هدایت های بی ادعا و نیت پاک انبیا و اولیای الهی است.

حجت الاسلام ساداتی تصریح کرد: آن انسان‌هایی که زمینه را برای محقق شدن تلاش‌های پیامبران همواره فراهم می‌کنند، بدون شک اجری همانند آنان خواهند داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویر احمد همچنین در ادامه به برگزاری برنامه های مختلف برای گسترش فرهنگ اسلامی اشاره کرد و گفت: به یقین با برگزاری همایش ها، سمینار و نمایشگاه های مختلف، فرهنگ غنی اسلام برای جامعه تبیین و در حوزه بین الملل گسترده تر خواهد شد.

حجت الاسلام ساداتی با بیان این که خدمت در نهادهای دینی و فرهنگی افتخاری است برای کسانی که در این اماکن فعالیت می کنند ابراز داشت: ایجاد روحیه جهادی در جامعه باید از اولویت های کاری این نهاد ها باشد؛ چرا که نقش ویژه ای در تشکیل و باز سازی فرهنگ ها دارند.

وی در سخن پایانی خود از بازنشستگان این اداره خواست که ارتباط خود را با این اداره قطع نکنند و دیگران را از تجریه‌های مفید و سازنده‌ی خود بهره‌مند سازند؛ چرا که در عرصه فعالیت فرهنگی تجربه‌های مبتکرانه و با ذوق بسیار لازم و ضروری خواهد بود./9458/پ203/ب

ارسال نظرات