۰۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۱۵۴۴۳۵
فردا با سخنرانی آیت الله آملی لاریجانی؛

سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در مازندران آغاز می شود

خبرگزاری رسا ـ سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فردا به میزیانی مازندران آغاز می شود.
 آيت الله آملي لاريجاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در جمع خبرنگاران از آغاز سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری حفظ و قرائت قرآن کریم در ساری خبر داد.

 

وی با بیان این که این دوره از مسابقات در دو بخش خواهران و برادران در مازندران برگزار خواهد شد، ادامه داد: این مسابقات در سالن هلال احمر استان و همچنین مجتمع فرهنگی نیروی انتظامی برگزار می شود.

 

مدیر کل اوقاف مازندران همچنین از حضور مسؤولان ارشد سازمان اوقاف و امور خیریه در مراسم افتتاحیه و اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن دراستان خبر داد و گفت: علاوه بر این قاریان برجسته و ممتاز ملی و بین المللی نیز در این مسابقات حضور خواهند داشت.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که مراسم افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم فردا صبح با سخنرانی آیت الله آملی لاریجانی، حجت الاسلام محمدی، سرپرست سازمان اوقاف کشور در ساری آغاز خواهد شد، گفت: استاد محمود شحات انور در مراسم افتتاحیه کلام وحی را قرائت خواهند کرد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که این مسابقات از رسمی و معتبرترین مسابقات در کشور که مازندران افتخار میزبانی از برترین های قرآنی استان های کشور را در دهه فجر دارد، گفت: در حال حاضر همه شرایط  برای برگزاری هر چه باشکوه تر این دوره از مسابقات به میزبانی دیار طبرستان فراهم است.

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری حفظ و قرائت قرآن کریم از فردا در مازندران آغاز و تا چهاردهم بهمن ماه ادامه خواهد داشت./950/پ203/ب

ارسال نظرات