۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۵۵۲۲۳
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه:

22 بهمن امسال شکستی دیگر برای اردوگاه استکبار رقم می خورد

خبرگزاری رسا ـ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در بیانیه ای تاکید کرد: دشمن در آستانه انتخابات با تنگ‌تر کردن حلقه تحریم‌ها در پی‌ راه اندازی جنگ اقتصادی و عملیات روانی است که حضور با شکوه مردم در راهپمایی22 بهمن و توجه به هشدارهای مقام معظم رهبری همچون گذشته مشت محکمی بر دهان استکبار خواهد کوبید.
راهپيمايي طلاب   

 مجمع نمايندگان طلاب و فضلاي حوزه علميه

به گزارش خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در بیانیه از مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دعوت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«این نهال به همه خطرها، با همه مشکلات روز به روز تنومندتر شد، بارورتر شد، بالنده‌تر شد، امروز مثل همان شجره‌ی طیبه‌ای که (اصلها ثابت و فرعها فی السماء)، در زمین زندگی بشریت ریشه دوانده است و ثمرات آثار آن به طور متواتر نائل و واصل می‌شود»    «مقام معظم رهبری».

آغاز سی و چهارمین بهار آزادی، طلیعه صبح صادقی است که جهانیان را به ظهور خورشید نجات بخش عالم، حضرت بقیة‌الله الاعظم(عج) بشارت می‌دهد.

دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی برای شکرگزاری به پیشگاه خدای متعال است او که این ملت سرافراز را با رهبری حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) به پیروزی رساندند و او را اسوه حسنه‌ای برای همه ملت‌های آزاده، به ویژه امت اسلامی قرار داد تا در خیزش عظیم خود، کفر و نفاق جهانی را به زانو در آورده با جهش بزرگ علمی در همه زمینه‌ها از جمله پیشرفت هسته‌ای، هوافضا، پزشکی و نانو تکنولوژی افق‌های جدیدی را فراروی امت اسلامی و آزادگان جهان بگشاید.

حضور وحدت آفرین امت اسلامی ایران در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب، همیشه خنثی کننده نقشه‌های مختلف دشمن و زمینه ساز حرکت‌های بالنده بوده است، توطئه‌های سازمان یافته دشمنان انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، ‌تهاجم فرهنگی، اهانت به ساحت پیامبر اعظم(ص) و ائمه اطهار(ع)، فتنه عظیم 88، به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای، جنایات استکبار جهانی و مزدورانشان در سوریه و بحرین و دیگر کشورهای اسلامی و تهدیدها و تحریم‌ها نشان داد که دشمنان نظام از هیچ کوششی برای به زانو دو آوردن جمهوری اسلامی و به خیال خام خود براندازی دریغ نمی‌ورزند.

اکنون نیز دشمن در آستانه انتخابات با تنگ‌تر کردن حلقه تحریم‌ها در پی‌ راه اندازی جنگ اقتصادی و عملیات روانی است که حضور با شکوه مردم در راهپمایی22 بهمن و توجه به هشدارهای مقام معظم رهبری همچون گذشته مشت محکمی بر دهان استکبار خواهد کوبید.

باید از طریق گسترش بیداری اسلامی و صفوف وحدت آفرین امت اسلامی گلوی استکبار جهان را فشرد که به اذن پروردگار متعال، تحت زعامت و رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(دام ظله العالی) زمینه برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) فراهم گردد.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی و به تبعیت از مراجع عظام تقلید و هماهنگ با جامعه مدرسین و دیگر نهادهای حوزوی از همه علما، فضلا و طلاب حوزه‌های علمیه و اقشار ملت عزیز می‌خواهد تا با شرکت در راهپیمایی عزت آفرین 22 بهمن، بار دیگر مکر شیطان بزرگ و اذنابش را خنثی نمایند./993/د102/ج

 

ارسال نظرات