۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۵۶۱۵۹
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

راهپیمایی 22 بهمن آیینه مقاومت ملت ایران در برابر سلطه گران عالم است

خبرگزاری رسا ـ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور، راهپیمایی امروز را آیینه مقاومت ملت ایران اسلامی در برابر سلطه گران عالم دانست و خاطرنشان کرد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی امروز نشان داد که ملت ایران با صلابت تر از گذشته در صحنه دفاع از آرمان های انقلاب حضور دارند.
جانشين نمايندگي ولي فقيه در سپاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت اسلام عبدالله حاج صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن مرکز استان، رهبری حضرت آیت الله خامنه ای بر نظام اسلامی را نعتمی الهی برای ملت ایران دانست و گفت: مردم کشورمان باید قدر این نعمت را بدانند.

 

وی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یوم الله 22 بهمن، راهپیمایی امروز را آیینه مقاومت ملت ایران اسلامی در برابر سلطه گران عالم دانست و خاطرنشان کرد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی امروز نشان داد که ملت ایران با صلابت تر از گذشته در صحنه دفاع از آرمان های انقلاب حضور دارند.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این که ملت ایران ثابت کردند که پشتیبان حقیقی ولایت هستند، ادامه داد: امروز دفاع از آرمان های امام و رهبری یک رسالت مهم است.

 

حجت الاسلام حاج صادقی بر ضرورت تحقق حقیقی گفتمان امام و رهبری در جامعه اسلامی تأکید کرد و افزود: دفاع از حریم ولایت یک وظیفه مهم است که آحاد جامعه اسلامی باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

 

وی با اشاره به توطئه های 34 ساله استکبار علیه ملت ایران اسلامی، به شکست های متعدد دشمنان در برابر این ملت غیور ولایت مدار اشاره کرد و گفت: دشمنان با همه توان علیه ملت ایران وارد صحنه شدند، اما هر بار شکست خورده میدان نبرد بودند.

 

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه کشور با بیان این که تحریم ها و فشارهای اقتصادی نمی تواند ملت ایران از صحنه خارج کند، ادامه داد: این خیالی باطل است که مردم ایران اسلامی در برابر تحریم های دشمنان نظام و آرمان های انقلاب را فراموش کنند.

 

حجت الاسلام حاج صادقی با بیان این که حضور امروز ملت ایران بار دیگر خشم و عصبانیت نظام سلطه را در پی داشت، ادامه داد: ملت ایران در دفاع از ولایت و آرمان های شهدا پیشگام هستند.

 

وی با بیان این که نهضت عظیم انقلاب اسلامی با رهبری مرجعیت دینی به پیروزی رسید، ادامه داد: امام خمینی (ره) با رهبری و هدایت این نهضت عظیم، اسلام ناب را احیاء کرد.

 

حجت الاسلام حاج صادقی با اشاره به این که استکبار جهانی امروز انقلاب اسلامی را عامل سقوط و نابودی خود می دانند، تصریح کرد: به همین دلیل است که استکبار با تحریم و فشار می خواهد مردم ما را بشکند و این خیال باطلی است.

 

وی با بیان این که امروز گفتمان انقلاب اسلامی جهانی شده است، ادامه داد: امروز کشورهای دنیا انقلاب ملت ایران اسلامی را به عنوان الگویی برای خود قرار داده اند.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه کشور با بیان این که به برکت انقلاب اسلامی، نورانیت اسلام زنده شد، ادامه داد: امروز در برابر نورانیت انقلاب ایران ملت ها به صحنه آمده اند و در برابر استکبار ایستاده اند.

 

وی با بیان این که قدرت های استکباری نور انقلاب را عامل نابودی خود می دانند، افزود: آنها تلاش می کنند تا نور انقلاب را خاموش کنند که این مسأله با ایستادگی و مقاومت ملت ایران خنثی شده است.

 

حجت الاسلام حاج صادقی همچنین به فتنه انگیزی دشمنان در کشور اشاره کرد و با بیان این که دشمنان تلاش کردند در 34 سال اخیر با به راه انداختن فتنه های متعدد نظام را خدشه دار کنند، گفت: اما به یاری خداوند و ایستادگی ملت ایران این فتنه ها خاموش شد.

 

وی با بیان این که دشمنان برای از بین بردن ولایت پذیری ملت ایران بسیار تلاش می کند، گفت: ملت ایران آگاه تر و با بصیرت از هر زمان دیگری توطئه دشمنان در کمرنگ کردن ارتباط میان ملت و ولایت را خنثی خواهند کرد./950/پ202/ب

ارسال نظرات