۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۵۹۱۵۱
نماینده مردم تبریز در مجلس:

حضور پرشور در انتخابات با انتخاب آگاهانه تکمیل می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور مردم باید با انتخاب آگاهانه همراه باشد، به یقین نامزدی شایستگی لازم را خواهد داشت که تبعیت از ولایت را آرمان خود بداند.
محمداسماعيل سعيدي، منتخب مردم تبريز در انتخابات نهم مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع اهالی شهرک باغمیشه در مسجد الزهرا(س) تبریز با اشاره نتایج مذاکرات ایران و گروه 1+5 در آلماتی قزاقستان، اظهار داشت: تغییر رویکرد طرف غربی از نتایج مثبت حماسه مردم در راهپیمایی 22 بهمن بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: رهنمودها و هشدارهای جدی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اقشار مختلف مردم آذربایجان شرقی نیز تأثیری بسیار ارزشمند در روند مذاکرات داشته است، امروز غرب چاره‌ای جز مذاکره با ایران و جبران گذشته را ندارد، چراکه در مقابل اراده یک ملت ایستاده است.

 

سعیدی با تأکید بر این‌که امروز مردم ایران با شناخت و بصیرت لازم از کوران فتنه‌ها و تحریم ها عبور کرده و دشمنان را وادار به سازش کرده اند، گفت: 8 ماه قبل غرب سخن از تحریم فلج کننده علیه ایران داشت، اما امروز با کمال تعجب مشاهده می کند که ایران این تهدید را به فرصتی برای خروج از اقتصاد نفتی تبدیل کرده است.

 

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که ملت ایران در هر شرایطی پیرو آرمان های انقلاب اسلامی، امام و رهبری حرکت می کنند، گفت: دشمنان ایران اسلامی در ولایت مداری ایرانیان تردید نکنند، چراکه هر زمان لازم باشد این ملت برای دفاع از کیان اسلامی و رهبری خود تا پای جان خواهد رفت.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود حضور حداکثری مردم در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی را عامل یأس دشمنان نظام برشمرد و اظهار داشت: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی از هم اکنون برای کاهش میزان مشارکت در انتخابات آینده برنامه ریزی کرده اند.

 

سعیدی حضور آحاد مردم در پای صندوق های رای در انتخابات سال آینده را نشانه ای واضح از موقعیت شناسی و بصیرت مردم دانست و ادامه داد: مردم همچنان که در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور باشکوه و گسترده داشتند، در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی نیز عزت، اراده و ولایت مداری خود را به رخ دشمنان خواهند کشید.

 

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس خواستار هوشیاری و بصیرت مردم نسبت به فتنه‌انگیزی دشمنان در آستانه انتخابات سال آینده شد و گفت: حضور پرشور مردم باید با انتخاب آگاهانه همراه باشد، به یقین نامزدی شایستگی لازم را خواهد داشت که تبعیت از ولایت را آرمان خود بداند./935/پ202/ج

ارسال نظرات