۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۱۶۲۱۹۷
مدیر کل اوقاف مازندران:

روحانیت سد محکمی در برابر عقاید انحرافی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران روحانیت را سد محکمی در برابر عقاید انحرافی گروه های نفاق در دوران های مختلف دانست و گفت: اگر امروز اسلام حقیقی در جامعه پابرجاست به دلیل تلاش ها و از خودگذشتگی های علمای بصیر است.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران عصر  امروز در جمع مبلغان دینی در ساری، اهل بیت(ع) را متعلق به همه زمان بشریت دانست و افزود: اگر ما معتقدیم که جامعه ما جامعه‌ای اسلامی و همان خط ترسیم شده پیامبر اعظم(ص) را دنبال می‌کند باید افکار ما برگرفته از اندیشه ناب زهرای مرضیه باشد.

 

حجت الاسلام علیزاده بر محتوایی‌تر برگزار شدن برنامه های مذهبی در جامعه تأکید کرد و افزود: خروجی برنامه های دینی باید گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) در جامعه باشد.

 

مدیرکل اوقاف وامور خیریه مازندران با بیان این که سیره اهل بیت(ع) قابل استفاده و بهره برداری در همه دوران ها است، تصریح کرد: این که عده ای تفکرات ائمه معصومین(ع) را محدود به زمان خاص خودشان می دانند فکری بیهوده است.

 

وی با اشاره به این که در تاریخ اسلام همواره برخی جریان های منحرف در تلاش بودند تا ارزش های ناب دینی را دچار خدشه کنند، ادامه داد: جریان انحرافی نفاق همواره از نظر بزرگان دینی از جمله خطرناک‌ترین جریان‌های است که باعث فروپاشی آن جامعه می‌شود.

 

حجت الاسلام علیزاده روحانیت را سد محکمی در برابر عقاید انحرافی گروه های نفاق در دوران های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: اگر امروز اسلام حقیقی در جامعه پابرجاست به دلیل تلاش ها و از خودگذشتگی های علمای بصیر و آگاه در تاریخ است.

 

مدیرکل اوقاف وامور خیریه مازندران با بیان این که نفاق یک تیغ برنده است که همواره به دنبال فرصتی برای خدشه دار کردن اسلام ناب است، بیان داشت: همین جریان های نفاق آلود بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص) جریان انحرافی نفاق مانند تیغ‌های برنده حق و حقیقت را از بین برد.

 

وی با بیان این که جریان نفاق از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نیز وجود داشته و دارد، بیان داشت: این جریان ها هر روز به شیوه های متفاوت در تلاش هستند تا ریشه اسلام و نظام دینی را بخشکانند که این نیازمند هوشیاری و بصیرت امت اسلامی است.

 

مدیرکل اوقاف وامور خیریه مازندران به تلاش دشمنان اسلام برای ایجاد شبهات دینی و نیز ترویج شبکه های انحرافی در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: شناسایی و مقابله با این گروه های منحرف دینی یکی از رسالت های روحانیت است که تا به امروز به خوبی در این مسیر حضور داشته است.

 

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به این که در تاریخ اسلام همواره گروه های التقاطی و منحرف همه تلاش خود را در جهت تضعیف اسلام ناب به کار گرفته اند، خاطرنشان کرد: اما همواره حضور مؤثر روحانیت آگاه و اصیل شیعه مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان شد.

 

وی با اشاره به این که روحانیت اصیل همواره با آگاهی و بصیرت مانع از تحقق برخی توطئه های دشمنان اسلام شده است، بیان داشت: دشمنان اسلام و انقلاب از اندیشه های روحانیت آگاه و اصیل همواره هراسان است و تلاش می کند مانع از ترویج آن در جامعه اسلامی به ویژه در میان نسل جوان شود.

 

حجت الاسلام علیزاده همچنین به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن اشاره کرد و افزود: دشمن تهدیدهای فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی را مدیریت می‌کند تا دین را از جامعه اسلامی بردارد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت: ملت ایران در 34 سال اخیر همواره ثابت کردند که حماسه آفرین هستند.

 

وی با بیان این که تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جدید یک تکلیف مهم برای آحاد جامعه اسلامی است، بیان داشت: حماسه آفرینی در عرصه سیاسی و اقتصادی نیازمند حضوری پور شور در انتخابات آینده و همچنین پیشرفت و توسعه اقتصادی در بخش های مختلف کشور است./950/پ202/س

ارسال نظرات